A Haas vegetálása az nem jó. De azért ez sem ismeretlen, Stoddart is csak reklámfelületet meg fizetős ülést kínált évekig. Meg már előtte is voltak. Gene Haas-nak azt kell eldöntenie hogy mit is akar, mert bár nem volt Steiner a szívem csücske, de igaza volt, invesztálni kell a csapatba.
De ott van az Alpine, Gyári támogatottságú csapat és sehol.
Szóval ha azt mondjuk hogy hulljon a férgese és korlátlan pénzköltés, akkor oké elhullik a Haas, a Williams elég gyorsan, és ha nem jelentkeznek olyanok akik 400-500 millió dollárt hajlandóak költeni, a belső égésű F1-re, akkor nincsenek pótolva, az Alpine bármikor dönthet hasonlóan a Toyota-hoz Honda-hoz, hogy ők nem buknak félmilliárd dollárt évente amikor az autóiparban elég nagy gáz van, és az ázsiai piacnyerés zajlik az orruk előtt.
Az Audi sincs teljes seggel az F1-ben, még most is vannak olyan hírek hogy az F1 projekt most erős, most nem.
A pályákkal szerződés van az autók számát illetően....szóval igen könnyen sodródhat az F1 egy olyan helyzetbe ahol már volt Ecclestone idején, hogy HRT-Virgin-Lotus Cosworth, meg töltsük fel GP2-s autókkal.
Szóval igen, amennyiben vannak olyan gyártók akik átveszik a kicsik helyét és képesek és akarnak 4-500milliókat elkölteni évente....meg ennél sokkal többet hogy utolérjék a többieket, akkor jöjjenek.
De nem ez van, és nem is ez volt. Már Mosley is ezzel lett elkapálva hogy költségsapka...és nem véletlenül merült fel.
Én a jelenelgi helyzetet stabilnak látom, kifizetődő versenyezni az F1-ben, és aki benne van az értéket képvisel, nincsenek 1eurós ügyletek. Akik benne vannak azok pedig fejlesztenek,.,... A Williams elég jó példa, szépen építkeznek újra.
A mezőny szoros, de vannak eseménytelen versenyek,...ahogy voltak is. Ezen a stabil alapon lehet reszelni, de sztem felrúgni az egészet nem működőképes alternatíva. Sztem.