Mert neked azért felel meg a jelenlegi helyzet, mert te ugy tekintesz rá, mint egy szorakozási eseményre , mint egy focimeccs vagy egy koncert.
Tehát megprobálják minimalizálni a befektetést és minél több helyre eljutva maximalizálni a profitot. és tényleg egy cirkuszi mutatvány az egész.
Ami meg régen volt, az ahogy irtam is a kocsit fejlesztését es tesztelését egy nyilványos eseméyn keretében lehetett megnézni ahol maga a kocsik fejlödése és valos versenyzése és valos veszélyekkel volt az izgalmi faktor amiért fizettél.
Ez ma annyiban modosult, hogy a köritéssért fizetsz és az FIA majdnem hogy garantálja neked, hogy minden azto végigmegy minden versenyen szabályozott körülmények között megrendezik a helycseréket és a boxkiállásokat . mert lényegében ez van, ha 1mp-en belülre kerülsz akkor megelözöd az elötted lévöt a DRS-el és neki esélye sincs.
A boxfal már a verseny elött tudja, ,hogy mikor es hányszor áll ki . minden a legaprobb részletekig le vagy szabályozva és megkoreografálva ,hogy a nézők mindig megkapják azt amiért fizetnek.
Pedig a réginél is megkapta sőt még jöbbat is, mert nem volt semmi se elöre eldöntve és ezért voltak akkora nagy meglepetések és fordulatok ezért mentek a nézők, hogy nézék, hogy egy senna vagy egy schumacher a kiesése és a rosszul fejelsztett kocsiban is tud e forditani a következő fejelsztési csomaggal .
ÉS a mostani helyzetre azért irtam, ha most tud a haas és a williams elküölteni 500 misit , ugy hogy lényegében csak év végén kell fejleszteni a következő szezonra a kocsit , év közben meg ha minden jol alakul akkor lehozzák ugyan azzal .
Akkor abbol az 500misibol lenne elég arra is, hogy 16 futamra valoban minden versenyre fejlesztenek a maradék 8 futam költségének a terhére.