Ott igazából az ellenséget scanneld le. Akinél ott van a blokkoló, azt kell kinyírni, de legalábbis lézerekkel legyilkolni róla a blokkolót. Akkor a ghost hajó el tud menni és nem lesz baja.
Itt az a legjobb, ha a prof hajóját pajzsbontásra szereled fel, a másik rombolót csak lézerekkel hogy rendszereket gyilkolj vele, míg a saját hajódat minimál pajzsbontó képesség mellett inkább a gyilkolásra pakolod meg ágyúkkal.
xem:
Ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hiszen a játékstílusodtól függ, hogy most fogyóeszközökre (amiket gyakran le is lõnek) akarsz támaszkodni vagy energiaéhes fegyverekre.
Egyik megoldás, ha nehéz lézerekkel látod el a hajódat és miután az ellenfél rendszereit már látod, kapd ki a pajzsát és a fegyvergenerátorát. Onnantól nem ellenfél. Ha van 4 lézered és mellette két komolyabb ágyúd, akkor ez nem lesz gond.
Amennyiben már vannak kísérõid, akkor õket lehet célirányosan szerelgetni és csapatban mozgatni Angelwing-el. Én például a prof rombolóját mindig csak pajzsbontó fegyverzettel hoztam, egy másik hajót csak lézerekkel, megint másikat meg vegyesen, némi pajzsbontó fegyverzet és burkolat gyilkolóból sok (ez általában a cruiser volt miután meglett, addig Angelwing ment úgy, hogy 2 lézer és 4 sima páncélzat gyilkoló ágyú, semmi pajzsbontás). Rakétákat meg torpedókat például egyáltalán nem használtam és úgy sem volt megoldhatatlan probléma a játékban.