Szerintem csak az múlt szépiti meg az emlékeket. C64-en, általános iskola 5. osztályban ismerkedtem meg az Elite-vel, aztán Amigán nyomtam a Frontiert meg a kiegészitõit. Tudom, hoy le lehetett szállni a bolygókon, de a bányászaton (amikor is ugye ledobtuk az az automata kütyüt) kivül sok mindent nem igazán lehetett kezdeni vele, a városok is inkább dekorativ célokat szolgáltak, mintsem bármit adtak volna a játékélményhez.
Ha komplexitását és lehetõségeit nézzük, az X3-ból hiányzik ugyan a bolygóra landolás, de cserébe ezernyi más lehetõséget kapunk: komplett flottamenedzselés, saját gyárak és kereskedelem, élõ univerzum, scriptelési és moddolási lehetõség.
Szóval OK, vesztettük a bolygóraszállást (1 dolog), de valljuk be, cserébe sokal többet (kapcsiból bedobtam 4-5-öt) kaptunk. Ennyire fontos lenne a bolygózás? Na ne már, skacok.
Természetesen ha lenne Elite 4, annak én is örülnék, HA nem a névbõl próbálnának megélni (lásd Locomotion :( ) hanem minimum tudnák azt hozni amit az X3. Az pedig szvsz most messze a frontier nyújtotta lehetõségek elõtt jár. Tudom, régi játékot összehasonlitani nem fair, de végül is ti is ezt tettétek :)