2013. december 30. 08:54, Hétfő
A legfrissebb Justin Bieber-film az előző bevételeinek mindössze 7%-át szerezte meg.
Akár bombameglepetésnek is mondható az Amerikában szerdán bemutatott Justin Bieber-dokumentumfilm szereplése a mozikban. A koncertfelvételekkel dúsított Believe ugyanis hétvégén mindössze 2 millió dollár bevételt termelt, ami még akkor is nagyon zsenge, ha hozzávesszük a szerdán és csütörtökön befolyt 2,2 millió dollárt. Az Open Road Films 1037 multiplexben kezdte vetíteni az 5 millió dollárból készült filmet, melyet nem is nagyon reklámoztak, hiszen abban bíztak, hogy a híre komolyabb marketing nélkül is elér a rajongókig.
A Believe teljesítménye a hétvégi amerikai mozis toplistán mindössze a 14. helyre volt elegendő. Összehasonlításképp érdemes megjegyezni, hogy a 2011-es Justin Bieber-doksi, a Never Say Never, melyet ugyancsak Jon Chu rendezett 29,5 millió dolláros nyitóhétvégét produkált, és az amerikai összbevétele 99 millió dollár volt. A Believe csoda lesz, ha 10 millióig eljut. Elemzők szerint az új Bieber-dokumentumfilm iránti érdeklődés hiánya talán azzal magyarázható, hogy az ifjú popsztár viselkedése alaposan megváltozott az utóbbi időkben, és az édesanyák talán már nem szívesen engedik el új koncertfilmjére fiatalabb gyermekeiket.