-
Idén 17 millió jármûvet adnak el, ami több mint 20%-os növekedést jelent 2023-hoz képest.
-
Ausztráliában rengeteg kengurut ütnek el az autók, ami komoly pénzbe kerül a biztosítóknak.
-
A Volkswagen zwickaui üzemének példája megmutatja a gyárvárosok kockázatait és lehetőségeit.
-
A Tesla lemondott a megfizethető árú elektromos Model 2 kifejlesztésének terveiről.
-
Az Egyesült Államok második legnépesebb városában nagy kihívás lesz a sofőr nélküli közlekedés bevezetése.
-
A részvények árfolyama zuhan, a befektetők szerint az Elon Musk vezette vállalat nem biztos, hogy képes helytállni az egyre élesedő versenyben.
-
Musk először túlzottan ragaszkodott a céghez, majd később ő akarta eladni a Teslát, de Tim Cook elutasította az ajánlatot.
-
A Volvo elektromos hajtásláncai egy kicsit okosabbak lesznek a Breathe új, valós idejû akkumulátor-kezelő rendszerével.
-
A távol-keleti cégek olyan energiasûrûségû akkumulátorokat ígérnek, amelyekhez képest a lítium-ionos cellák gyenge kezdők.
-
2026-tól nem kaphat ötcsillagos EuroNCAP pontszámot egy autó, ha a vészvillogót nem lehet gombbal bekapcsolni.