Carrier Command folytatás

Carrier Command folytatás

2000. február 18. 01:38, Péntek
Az egyik első valódi valósidejű stratégiai játék, a Carrier Command készítői a Hostile Waters fejlesztésével térnek vissza a porondra. A történet szerintm 2013-ban járunk, minden békés amig nosztalgiázó harcosok egy csapata vissza nem akarja állítani a régi véres világot. A játékosok egy anyahajót irányítanak, ami a kutatások, fejlesztések és a stratégiai tervezés központjául szolgál. Elődjével ellentétben, a Hostile Waters pályákra van osztva. A külső eseményeket a szállítóhajó belsejéből figyelhetjük, adhatunk ki újabb parancsokat a járműveinknek. Ezek a járművek lehetnek páncélozott személyszállítók, helikopterek vagy repulők. A küldetések sikeréhez elengedhetetlen az írányitásunk. A grafika szempontjából a fizikai modellezés helyességére fordítottak nagyhangúlyt, de az időjárás, az éjszaka-nappal ciklus és az árnyékok is változnak. A játék támogatja a domborított textúrákat (bump mapping), az EAX és az A3D három dimenziós hangszabványt. Az alábbi képek a fejlesztés közbeni állapotot mutatják, de megjelenése még ebben a negyedévben várható.
Honlap


Forrás: Avault

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások