A Saboteur leállítva

A Saboteur leállítva

2000. február 26. 04:38, Szombat
A GA-Source értesülése szerint az Eidos Interactive harmadik személyű akció/kaland játékát, a Saboteur-t leállították.

       

A Saboteur technikás motion capture-t, egy skin-el rendelkező objektumokat, és valódi tárgy dinamikát igért.


Eredetileg 1999 április végén jelentették be és első leleplezése a Los Angeles-i E3-on volt, a Saboteur az első olyan arcade-kaland játéknak nézett ki, amelynek teljesen 3D-s verekedőrendszere van (kiegészítve alacsony/magas védésekkel és küzdelemmel).

A fejlesztők szerint a Saboteur egy olyan játék, amely új koncepciót és új értékeket mutat fel, míg megtartja a régi klasszikusok komoly játékélmény értékét is. “Ez nem egy verekedős játék, de nem is csak egy kalandjáték.”

De úgy tűnik, ez az elképzelés talán túl nehéznek bizonyult a fejlesztők számára. A bomlás első jele egy gyors váltás volt a fejlesztőcsapatban - a Tigon Software felcserélődött az angliai Pumkin Studios fejlesztőivel (Warzone 2100), felúton a játék fejlesztésében. Az Eidos szerint a Pumpkin átvállalta a fejlesztést, mivel úgy gondolták, hogy meg fognak tudni bírkózni azzal a technikai kihívással, amelyet ez a játék hozott.

Azonban ahogy kiderült, nem ez a helyzet. Az ambiciózus természetű játékot, amely azt ígérte, hogy távol áll majd az “engem is” tömegtől, az Edios visszaküldte a tervezőasztaltól a kutatás és fejlesztés állapotába.

A Saboteur így most hivatalosan is a kutatás és fejlesztés stádiumában van, tekintettel az Eidos Interactive visszatartására. “Reméljük, ahogy a technika fejlődik, és új trükkök gyakorolnak nyomást mindegyik stílusra, újra elővehetjük a játékot”, fejtette ki egy Eidos szóvivő.


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások