Hírek az X-Com Alliance-ról

Hírek az X-Com Alliance-ról

2000. március 15. 02:40, Szerda
Martin DeRiso, az X-Com Alliance producere, arról adott hírt, hogy nemsokára megjelenő taktikai shooter-ük sokfajta különböző elemet fog ötvözni.

“Az X-Com egy osztag alapú first person shooter, ami az Unreal engine-jét használja.”


“13 küldetés lesz benne, melyek durván 20 szintből fognak állni.” mondta Martin. A játékmenet a SWAT 3, az Aliens, a Half-Life és talán még a Prince of Persia stílusára fog emlékeztetni. A Half-Life nagy ihletet adott. Azt akarjuk veled elhitetni, hogy csak a gyalogosaid vannak életben. Nem fogsz a játékon mindenre tüzelve végigrohanni, hanem lassan fogsz araszolni, mert félni fogsz a haláltól, vagy még ki tudja mi mástól.”

“Meg akarjuk rémíteni a játékost, és azt akarjuk elérni, hogy az egyik katona elvesztése legyen a legszörnyűbb dolog, ami csak történhet. Ők a te véred, nem csak járkáló puskák. Mindegyiküknek van valamilyen egyedülálló képessége, és a személyiségük is különböző. Az is előfordul, hogy szükség van rájuk a fejtörők megoldásához. Ilyen például az Idegen Energiaforrás Specialista, akit meg kell védeni, míg ki nem kapcsolja a hajtóműveket. Ha elveszted a specialistát, akkor vele együtt a küldetést is elvesztheted.”

“Alapjában véve mindent megpróbálunk egy kicsit máshogy, mint ahogy azt a hagyományos shooterekben megszokhatták. Például nem úgy kell egy fegyvert felvenni, hogy átmegyünk rajta, hanem a kezeinkkel kell felvennünk és utána beraknunk a hátizsákba. És ha ez a fegyver egy idegen fegyver, akkor előbb a specialistáidnak ki kell találnia, hogyan működik, és csak azután használhatod.”

Jelenleg a Microprose egy kompatibilitási teszt kiadását fontolgatja, ami az E3 tájékán jelenne meg. Az X-Com előre láthatóan a harmadik negyedévben jelenik meg.


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások