Egy évtizede vezeti az európai tévépiacot a Samsung

Egy évtizede vezeti az európai tévépiacot a Samsung

2015. április 2. 14:33, Csütörtök
A Samsung 10 éve folyamatosan piacvezető szerepet tölt be, Európában az érték alapú részesedése 39%, Magyarországon pedig 43% volt 2014-ben.

A vállalat 2013-ban mutatta be első UHD TV-jét, mely technológia azóta is hódít Európa-szerte, 2014-ben a teljes piacot nézve már több, mint 1,1 millió ilyen készülék talált gazdára. Ez a cég közleménye szerint értékben tekintve az eladott TV forgalom 10 százalékát tette ki. Magyarországon ez a szám 5% volt, mely darabszámra vetítve közel 7000 eladott készüléket jelentett 2014-ben. Az ívelt TV-k megjelenésével a Samsung egy teljesen új kategóriát kezdett építeni, melyben 92 százalékos európai és 95 százalékos magyarországi piaci részesedésre tett szert értékben az elmúlt évben. A vállalat 2014-ben értékesített UHD TV forgalmának 50%-át már az ívelt TV-k tették ki.


A Samsung SUHD televíziói három sorozatban – JS9500, JS9000 és JS8500 –, és öt különböző méretben – 48-tól 88 hüvelykig – érhetők el 2015 márciusától. A cég portfóliójában 22 ívelt modell található többféle méretben, 32-tól 88 hüvelykig. A vállalat UHD portfóliója 7 sorozatból áll, a most bemutatott 3 SUHD sorozaton kívül, így 2015-től a Samsung UHD TV választéka több, mint 30 modelre bővült, megduplázva a tavalyi számokat.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások