A Microsoft liszenszeli az Nvidia textúratömörítési technológiáját

A Microsoft liszenszeli az Nvidia textúratömörítési technológiáját

2000. március 24. 16:52, Péntek
(iXBT) Az Nvidia és a Microsoft bejelentették, hogy az Nvidia tömörítési technológiáját (Volume Texture Compression, VIC) adoptálják a Microsoft DirectX API-jába.
"Az Nvidia textúratömörítésének DirectX-be implementálásával a szoftverfejlesztők új csúcsokra törhetnek a valóság ábrázolásának terén" - nyilatkozta David Kirk, az Nvidia vezető kutatója. "A 3D textúrák nagy mérete miatt, a kezelhetőségük és a renderelésben való felhasználásuk biztosítása érdekében mindenképpen szükséges egy jó minőségű tömörítési módszer. Az Nvidia 3D textúratömörítési eljárása lehetővé teszi a fejlesztők számára moziszerű realizmus megvalósítását a 3D alkalmazásokban."

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások