Bekeményít a 3dfx

Bekeményít a 3dfx

2000. március 31. 00:17, Péntek

A Gigapixel megszerzésével a 3dfx fejlesztő részlegét egy csöppet felturbózzák és a pár napja kiadott GP-3 dokumentumokból kiderül, hogy mire is számíthatunk a jövőpbeni 3dfx termékekben. Öveket becsatolni, íme a tulajdonság lista:

Direct 3D és OpenGL kompatibilitás
Teljes Képernyős Élsimítás (FSAA)
Geometriai gyorsítás
Tri-linear mipmapping: 2 textura és 4 pixel órajelenként
Anisotropic filter
Perspektivikus korrekció
Hardware binning
Lebegőpontos előkészítő motor
Láthatósági optimalizációk
Fill rate (mélység komplexitás = 4): 25.6 Gtexel/sec @ 200 MHz (12.8 Gsamples/sec)
Poligon ráta: 33-66 millió/sec
Z buffer (24 bit)
Z buffer read back
Z function
Sub-pixel and sub-texel accuracy
Diffuse shading
Specular
32-bit color
Alpha blending
Alpha test
Alpha function
Geometria: triangle lists, fans and strips; lines, points
Árnyékok
Pontfények
Nem-négyzet formájú textura támogatás
Textura kompozíció
DXT-1 textúra tömörítés
Textura formátumok: RGB565, RGBA5551, RGBA4444, RGB888, RGBA8888, BGR565,
BGRA5551, BGRA4444, BGR888, BGRA8888, LA88, L8, és A8
Texture wrap modes: repeat, clamp, mirror, and border
Textura szűrők: point, bilinear, trilinear, és anisotropic
Texture blending: DX-6 és DX-7
Multi-texture
Renderelés texturára
Köd (per pixel és per vertex): linear, exp, and exp2
Pixel blending: src alpha blend and dst alpha blend
Stencil operation
Embossed bump mapping
2D
Tranzisztor kapuk száma: 4 millió
SRAM: 80 KByte
Csempe-kocka / Tile méret: 32 X 32 pixel
Hmmm... a jövőben ezekre számíthattok a 3dfx-től.

Ha sikerül egy ilyen ficsör gazdag kártyával előrukkolniuk, akkor érthető a Dühöngő és a Bölcs elnevezés. Elszédülők, ha eszembe jut a fillrate :)).



Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások