A General Motors Net szolgáltatást épít be az autókba

A General Motors Net szolgáltatást épít be az autókba

2000. április 6. 21:10, Csütörtök
A General Motors három új szolgáltatást jelentett be, amivel a vezetők kényelmét kívánják növelni a jövőben. Ősztől kezdődően a "Personal Calling" szolgáltatással a kezek használata nélkül, hangvezérléssel tárcsázhatunk majd, de ami érdekesebb, a "Virtual Advisor" (virtuális tanácsadó), ami felolvassa e-mail üzeneteinket, illetve sport és egyéb híreket az internetről. A szükséges eszközöket beépítik minden olyan járműbe, amelybe az OnStar kommunikációs csomagot is - az 54 GMC típusból 30on ez már az alapfelszereltség része. Szintén ősztől kezdődően a 2001 -es Cadillac Seville és DeVille luxusszedánokban mutatják be a hangvezérlésű Infotainment Systemet, ami színes képernyős navigációs rendszert, rádiót, CD-ROM-ot, Internel e-mail hozzáférést és emlékeztető (hangüzenet) felvételét teszi lehetővé. A maximális biztonság érdekében a vezető csak akkor olvashatja el az e-mail üzeneteket, ha az autót leparkolta, egyébként a rendszer felolvassa azokat. A szolgáltatás hátterét a Verizon új drót nélküli hálózata biztosítja majd. A Verizon céget a Bell Atlantic és a Vodafone AirTouch hozták létre. Az új szolgáltatásoknak még nincs végleges áruk, de az Infotainment Service kb. 2000 dollárba fog kerülni.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások