Két részlegének is búcsút int a Microsoft

Két részlegének is búcsút int a Microsoft

2015. július 3. 07:14, Péntek
A konszern az online reklámokról és a térképekről is lemond.

A Microsoft online hirdetésekkel kapcsolatos üzletét az AOL veszi át, míg a térképtechnológiát az Uber szerezte meg. A kiadott sajtóközlemény alapján a tengerentúli társaság banner-, mobil- és videoreklámjait a jövőben az AOL kezeli majd az Amerikai Egyesült Államokban, Németországban, Brazíliában, Franciaországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Japánban, Kanadában és Spanyolországban is.

A lépés egyaránt érinti az MSN-t, az Outlook.com-ot, az Xboxot, a Skype-ot és az alkalmazásokon belüli ajánlatokat. Ellentételezésként az AOL 10 esztendőn át használhatja a Binget keresőként. Gerasimos Manolatos, az AOL szóvivője azt mondta, hogy az üzlet keretében a Microsoft 1200 munkatársa az ő dolgozójuk lesz.

Ezenkívül a Microsoft a digitális térképtechnológiáitól is megszabadulna, a Bing Maps platformhoz szükséges adatokat a jövőben a partnereitől szerezné be. A lépésből leginkább az Uber profitálhat, amely a kiválasztott technológia mellett átvesz egy boulderi számítógép-központot, kamerákat és néhány szabadalmat is. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a startup mennyit fizet mindezekért. Az Uber továbbá átveszi a Microsoft 100 alkalmazottját is.

Az Uber azt közölte, hogy a térképszolgáltatások jelentik a platform szívét, ez az a dolog, amely nagyszerűvé teszi azt. Továbbra is együtt fognak működni a partnereikkel, befektetnek majd a saját technológiáikba, hogy a legjobb tapasztalatokat kínálhassák az utasaik és a vezetőik számára.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások