Az Adidasé a Runtastic

Az Adidasé a Runtastic

2015. augusztus 12. 14:09, Szerda
A sportszergyártó 220 millió eurót fizetett az osztrák startupért.

Az Adidas a Runtastic megvásárlásával teljesen új szintre lépne. A tervei között szerepel, hogy inspirálja a sportolókat és lehetővé tegye, hogy a lehető legjobban profitáljanak a mozgás hatásából. Az Adidas volt az első olyan márka az ágazatban, amely átfogóan alkalmazta az adatelemzéseket az atlétáknál, s a sporttudományokban, a szenzortechnikában, a viselhető termékek és a digitális kommunikációs platformok területén végrehajtott több évtizedes befektetéseinek köszönhetően sokat tett a sportinnovációért, valamint az ágazatot megváltoztató technológiák kifejlesztéséért.

A Runtasticot 2009-ben alapították, eddig több mint 140 millió letöltéssel és körülbelül 70 millió regisztrált felhasználóval büszkélkedhet. A cég a legsokoldalúbb globális szereplőnek számít az egészségügyi és fitneszalkalmazások piacán. Jelenleg 20 programja érhető el összesen 18 nyelven és nagyon aktív felhasználói közösséget tudhat maga mögött.

A mostani üzlettel jól járt az Axel Springer is, amely eddig 50,1 százalékos tulajdonrésszel rendelkezett a vállalkozásban. További részvényesek voltak az alapítók, Florian Gschwandtner, Alfred Luger, René Giretzlehner és Christian Kaar, akik - az Adidason belül - tovább fognak dolgozni és a Runtastic üzleti tevékenységét vezetik majd.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások