Might & Magic VIII

Might & Magic VIII

2000. május 29. 02:53, Hétfő
Az előző két rész szerelmesei már megszokhatták a mesterségek rendszerét, ez nem is igazán változott. Bizonyos kereskedők megtaníthatnak bizonyos pénzösszeg fejében bizonyos mesterségekre, feltéve, hogy megfelelünk bizonyos alapvető elvárásoknak. Ilyen mesterség lehet pl. a kardforgatás, a lándzsa, a pajzsok mestersége, és még rengeteg másfélével találkozhatunk majd a játékban. A kalandjaink során tapasztalat-pontokat gyűjthetünk, és bizonyos ponthatárokat átlépve a gyakorlótermekben mesterek fejleszthetik a karakter szintjét - természetesen nem ingyen. Minden szintlépésnél kapunk mesterség-pontokat, amiket a mesterségek fejlesztésére áldozhatunk, vagy elrakhatunk későbbre is, ha már egy adott mesterség-szint lépéshez nem elegendőek. A mesterség fejlesztése természetesen növeli az adott mesterség hatását, illetve léteznek profi, mester és nagymester fokozatok, amik tovább erősítik a mesterség hatását - esetleg bizonyos dolgokat nem is tudunk megtenni, csak mester vagy nagymester fokozaton.

   

A Might & Magic sorozatban mindig is nagy szerepe volt a harcrendszernek, ez így van a nyolcadik részben is. A sorozat különlegessége, hogy válthatunk valós idejű és körökre osztott játékmenet között - a valós idejűben érdemes pl. kalandozni, a körökre osztott mód pedig a harcra jó. Ez utóbbi biztosítja, hogy ne szabdaljanak darabokra, amíg a varázslatok között keressük a nekünk épp megfelelőt, vagy a hátizsákban turkálunk.

   
Összességében egy igényes, jópofa játékkal állunk szemben, azonban az előző részhez képest nem nyújt semmi lényeges többletet. Nagyon hiányzik már például egy multiplayer mód, de erre valószínűleg még egy pár részen át várni kell majd.



Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások