2016. március 8. 13:11, Kedd
Amerikában az Oscar-díj hatására tovább gyarapodott a Saul fia bevétele.
Az Oscar-díjak kiosztását követően természetes folyamat, hogy a díjazott filmek bevételei megnőnek Amerikában, hiszen a kinti filmes akadémia elismerése mindig is sokat jelentett a nézők szemében. A Sony Pictures Classics, Nemes Jeles László filmjének, a Saul fiának amerikai forgalmazója múlt héten 29-cel megemelte a magyar alkotás vászonszámát, amit így már 180 moziban lehetett látni. Ennek eredményeképp a film premierjének 12. hetében Amerikában 142,5 ezer dollár növelte bevételeit a hétvégén.
A Saul fia ezzel a teljesítménnyel az előző hétvégi 37. helyről a 30. helyre lépett előre, megelőzve az ellenkező irányba tartó, Robert De Niro-féle komédiát, a Nagyfater elszabadult, mely 217 moziban 140 ezer dollár bevételre tett szert hét héttel a bemutatója után. A két film szereplése között persze az számottevő különbség, hogy míg a Saul amerikai bevételei most lépték át a 1,5 millió dollárt, addig a korhatáros vígjáték már 35 millió fölött jár.