A NonStop megkapta a LithTech engedélyét

A NonStop megkapta a LithTech engedélyét

2000. június 3. 04:44, Szombat
A LithTech Inc. bejelentette, hogy engedélyezi a LithTech 3D engine használatát a Nonstop Entertainment-nek új PC-s játékukban. Ez az engine állt a Shogo: M.A.D. és fog állni a készülőben lévő No One Lives Forever mögött. Az engine a csúcsminőségű grafika teljes eszközkészletét elérhetővé teszi, a fejlett fényektől egészen a részletes karakter modellekig. Az engine azt is lehetővé teszi a tervezőknek, hogy olyan külső helyszíneket is létrehozzanak, mint egy hatalmas hegyvidék, vagy a nyüzsgő város.

A sajtókonferencián azonban az a kérdés tisztázatlanul maradt, hogy melyik játékban fogja a NonStop használni az engine-t. A nevéhez hűen a cég egyszerűbb játékokat készít, az olyan összetett játékok helyett, amikhez a közönség hozzászokhatott. Például a cég most készített el egy tiszta arcade játékot, a Labyrinth-et. Tony Garcia szerint, aki a NonStop-nál dolgozik, a LithTech-es játékuk egy lövöldözős program lesz, ami szerinte tetszeni fog az új online fogyasztónak, az olyan embernek, akit a rövid és szórakoztató dolgok érdekelnek, nem pedig a hosszúak és a mélyek.

“Az a célunk, hogy olyan játékokat készítsünk, melyek szórakoztatóak, egyszerűek és nem igényelnek sok időt vagy pénzt.”, mondta Garcia. A csapatnak gyorsan kell cselekednie, mivel a játékot 2000-re ígérték. Garcia azt is lemondta, hogy az engine-nel egy olyan olcsó játékot tudnak gyártani, ami felér egy teljes árú játékkal. Bár a specifikációkra még várni kell, Garcia elmondta, hogy ezt a játékot is a Real.com-on keresztül fogják kiadni.


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások