A No Escape fejlesztője nyilatkozik, új képek

A No Escape fejlesztője nyilatkozik, új képek

2000. június 16. 07:25, Péntek
A No Escape egy rajzfilmszerű fény-központú multiplayer 3D lövöldözős játék, ahol maximum 8 játékos küzdhet sok apró bolygóért, rengeteg féle fegyvert és eszközt használva. “Megpróbáltunk az erőszak helyett a humorra koncentrálni, amely talán a legfeltűnőbb lesz” magyarázza Tore Blystadt játéktervező. “Sok időt töltöttünk a 8 fő karakter kidolgozásával, akik nagyon eltérőek egymástól és remélhetőleg tetszeni fognak a játékosoknak.”

   

A No Escape eredetileg csak egy multiplyer játéknak indult, de Blystadt a múltkor elmesélte, hogy a játék tartalmazni fog egyjátékos elemeket is. “Jelenleg is dolgozunk egy egyszemélyes opción és ez elég közel lesz a multiplayer módhoz, MI robotokat használva az emberi ellenfelek helyett.” fedi fel Blystadt. “Azon dolgozunk, hogy a robotoknak eltérő személyiséget adjunk a karakterek alapján. Például, Bratney (feminista rocksztár) mindig a férfi ellenfeleket fogja először támadni, ha választhat.”

A No Escape futtatásához a Funcom egy saját motort alkotott Randy néven. Blystadt elmondta, hogy sok időt töltöttek azon működési terület kidolgozásán, ahol az egész játék játszódik, és saját szintszerkesztő programot írtak a 3D Studio MAX-on belül. “Nagy kihívás volt azt kitalálni, hogy fog valójában működni a dolog, de tényleg nagyon elégedettek vagyunk azzal, ahogy a játék most halad” jegyzi meg. “A motor nem a PC grafikai határán van, de a legfigyelemreméltóbb tulajdonsága talán az az érzés, ahogy a horizont csupán 20 méterrel előtted halad!”

Jelenleg a játék majdnem teljesen működőképes, csak a játékmenet finomítása van még hátra. A Funcom tervezi a No Escape belső beta tesztjét, de nem lesz publikus beta teszt, amelyet már megcsináltak az “Anarchy Online”-al. Azonban, Blystad azt mondta, hogy “talán lesz egy demo, amikor a játék már közel lesz a kiadáshoz”. A No Escape kiadását őszre tervezik.


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások