Megvan, miért lett ennyire sikeres a Suicide Squad

Megvan, miért lett ennyire sikeres a Suicide Squad

2016. augusztus 15. 12:53, Hétfő
A marketingnek több aspektusa is sikert aratott a Suicie Squad esetében.

Arról már többször szó volt, hogy mennyire betalált a Suicide Squad - Öngyilkos osztag marketingje, sokan már a tavaly, a Comic Conról kiszivárgó előzetes után eldöntötték, hogy ha törik, ha szakad, megnézik a filmet a moziban, lehetőleg az első napokban. Ennek köszönhető a nagyszerű nyitóbevétele a filmnek. Azonban a rajongók kíváncsiságának felkeltése önmagában közel sem lett volna elég a nyitóhétvégi taroláshoz.

A siker másik fő oka az, hogy a filmnek sikerült bevinnie a moziba a női nézőket, hiszen mindössze 54-46 volt a százalékos arány a férfiak számára, pedig a szuperhősös filmek többségében a számok sokkal jobban eltolódnak utóbbiak irányába. Érdekesség, hogy amellett, hogy sokkal több nő volt a vetítéseken, mint általában, a gyengébb nem képviselői jobbnak is találták a filmet, mint a férfiak. Az IMDb-s osztályzatok szerint (napról napra mélyebben van a film, már csak 6,9/10-en áll) a női felhasználók átlagban 7,2-re hozták ki, míg a férfiak 6,7-re. A különbség egyébként leginkább a 18 éven aluliak között számottevő, hiszen 7,2-8,2 az állás. (Egyébként a számok is azt mutatják, amit írtunk a kritikánkban, hogy a film leginkább a fiataloknak, a 14-16 éveseknek fog bejönni.)

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások