2000. július 24. 03:55, Hétfő
A Cauldron fejlesztőcsapat új részleteket bocsátott ki következő harci szimulátorukból, a Battle Isle: The Andosia War-ból.
Általános játékmenet
A legtöbb esetben a játékmenet hagyományos körökre osztott játék, amely nagyon hasonló a sakkhoz, ahol mindkét játékos felváltva lép. Míg az egyik játékos lép, a másik gondolkozhat a következő lehetséges lépésen. Nagyjából ez van itt is.
Ez az a szempont, amiben a Battle Isle - The Andosia War eltér: most a nem aktív játékos is valójában tud valamit csinálni. Például, a meglévő egységek energiát és javítást igényelnek, az új egységeket pedig gyártani kell. Mindezen akciókhoz nyersanyag szükségeltetik. A nyersanyag bányászása és feldolgozása, valamint a fegyverek és járművek gyártása olyan dolgok, amelyek nagyon jól működnek valós időben.
A taktikai kör
A taktikai körök mindent körülfognak, amely az egységek irányításával kapcsolatos: mozgás, harc, rakodás, feltöltődés, javítás és jóval több járműhöz és egységhez kapcsolódó akció.
A taktikai körök időkorláttal rendelkeznek. Viszont ez a korlát nem azért van, hogy a játékosra extra nyomás nehezedjen: rengeteg idő van eldönteni, hogy mi történjen. A fő oka az időkorlátnak az, hogy korlátozza azon dolgok számát, amelyek megtörténhetnek a gazdasági körben ez idő alatt.
A Gazdasági kör
A gazdasági kör mindent magába foglal, amely az épületek irányításával kapcsolatos, beleértve a nyersanyag bányászatot, a fegyverrendszer gyártását, az ismeretek és egyéb más dolgok gyűjtését, amely meghatározza, hogy vajon időben lesz-e elég utánpótlás és tartalék a csatamezőn.
A gazdasági körnek NINCS időkorlátja, ez valós idejű és olyan hosszú, mint az egész küldetés. Ez azt jelenti, hogy mindegyik játékos képes bármikor befolyásolni a gazdaságát, függetlenül, hogy az ellenfélé a kör vagy sem.
A Battle Isle: The Andosia War egy olyan harci szimuláció, amely jellemzője a stratégia döntések és a taktikai harc. A Cauldron fejlesztésű játék a Blue Byte által kerül forgalomba 2000 októberében.