Malaik 3D technológia

Malaik 3D technológia

2000. augusztus 2. 03:29, Szerda
Az Advanced New Technology (ANT) jelenleg a Malaik 3D-n dolgozik, amely egy eljövendő csoda kódneve. Itt van pár kiemelt részlet azokból a tervekből, amelyet az ANT honlapja említ:

Képes lesz 1.4 milliárd trilinear-interpolált vagy multitextúrált pixelt renderelni másodpercenként, kiegészítve phong árnyékolással és pont alapú bump mapping-el. A teljesen programozható geometriai processzor maximum teljesítménye 30 gigaflop, képes T&L-re 125 millió polygon/másodpercig. Az olyan tulajdonságok, mint a 4MB-os L2 cache, a mozaik alapú renderelés, a hatalmas előzetes utasításkód-lehívás várólista és a heurisztikus mozaikkénti rejtett felszín eltávolítás olyan tényleges teljesítményt kínál, amelyet nem fog vissza a korlátozott memória sávszélesség vagy a túlságosan bonyolult szituáció.

Az elsőrendű képminőség érdekében a Malaik 3D olyan jellemzőkkel rendelkezik, mint a 12-bit/színcsatorna renderelés, exponenciális ködtérfogat, dot3 és enviromental mapped bump mapping, valamint 350+ Mhz DAC 5x5-ös képfeldolgozó filterrel és 3 utas exponenciális elsimítással.

A teljesítmény adatok a chip kezdeti darabjaira vonatkoznak, amelyek várhatóan 2001 negyedik negyedévében vagy 2002 első negyedévében lesznek elérhetőek 0.18 mikronos gyártási folyamat segítségével.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások