2000. augusztus 18. 10:53, Péntek
A számítógépes perifériákat gyártó Logitech a személyi számítástechnikától a "nappali szobák" és az Internet felé mozog, mesélte el egy magasrangú igazgató a Reuters-nek.
A termékek lehetnek olyan drótnélküli egerek, amelyekkel válthatunk a TV csatornák között vagy elérhetjük az Internetet a TV-n keresztül. Most karácsonyra a Logitech 23 terméket ad ki, ezek között van a márványgolyós egér, ahol a felhasználó a kurzort egy labdával mozgatja az egér egyik oldalán, amely lézersugarat használ a mozgás felvevésére.
A Logitech szintén az Internet üzletekbe kíván hatolni webkameráival is, a Spotlife szolgáltatással és az I-touch-al. A Spotlife egy Internetes szolgáltatás, amely lehetővé teszi a webcam használóknak, hogy a képeiket az Interneten sugározzák. A Yahoo! is fontolóvá teszi ezen formátum megjelenítését a honlapjain. Jelenleg a Spotlife havonta négy órai használata és max. 25. megjelenítésig ingyenes. Az I-touch koncenpció egy speciális gombot takar egy egéren, amely képes a felhasználót egy előre meghatározott Internet pontokra és e-kereskedelmi helyekre küldeni, amellyel a Logitech a következő bevétel egy szeletét egyenlíti ki.
Más fejlesztési részeken a Logitech a Motorola-val együttműködve Bluetooth drótnélküli kommunikációs technológiát ad hozzá a 2001-ben megjelenő termékeihez. Ez lehetővé teszi, hogy egy Bluetooth alapú egér kommunikáljon más Logitech drótnélküli termékekkel, amelyek rádióhullámot használnak. A Logitech tagja a Bluetooth azon csapatának, amely új drótnélküli technológiai standardokat fejleszt ki.