Hamarosan Moto Racer World Tour

Hamarosan Moto Racer World Tour

2000. szeptember 1. 02:09, Péntek
A 2000 negyedik negyedévében PS konzolra, valamint 2001 első negyedévében PC-re megjelenő Moto Racer World Tour-t a Delphine fejleszti, akik az első két részét is készítették a sorozatnak.

A játék egyik közönségszolgálatosa azt mondta, hogy a Delphine új életet lehel a programba, tekintélyes fejlesztéseket készít az arcade és szimulációs versenyzők számára.

A Delphine megolajozza a Moto Racer-t négy új játékmóddal - a gyakorlással, a sima versennyel, az időversennyel és a bajnoksággal. A sima verseny módban a játékosoknak négy versenyző ellen kell küzdeniük, előre meghatározott számú körön keresztül 11 gyorsasági, supercross és motocross pályán. Az időverseny módban saját maguk ellen versenyezhetnek, hogy a legjobb idejüket tudják megdönteni. Az arcade mód lehetővé teszi a virtuális motorosoknak, hogy egy 11 részből álló versenyen vegyenek részt négy ellenfél ellen. Elsőnek kell lenniük, hogy folytathassák a következő versenyt, és három lehetőségük van az újrakezdésre. A Moto Racer World Tour szíve a bajnokság mód lesz, amely megnyerése esetén új pályák és versenyszámok bukkannak fel. A három bajnokság mód a gyorsasági, a motocross-supercross és a World Tour bajnokság lesz.

Ebben a játékban hat “versenyszám” lesz: gyorsasági, supercross-motocross, próbakörök, dragster, kaszkadőrmutatvány és közlekedési. A gyorsasági versenyszámban 250cc és 500cc gépek versenyeznek nyolc különböző beállításban hat létező pályán Angliában, Japánban, Ausztráliában és Németországban. A supercross-motocross versenyszámban a játékosok 125cc és 250cc motorokon fognak versenyezni Francia, Spanyol, Brazil és USA helyszíneken. A próbaköröknél végig kell menniük egy akadálypályán esés nélkül, míg a dragster egy nagy sebességű verseny négy MI versenyző ellen.

Folytatva a Moto Racer átfogó erényeit, a kaszkadőrmutatvány versenyszám arra szólítja fel a játékosokat, hogy bizonyos számú mutatványt hajtsanak végre adott idő alatt. 19 ilyen mutatvány lehetséges, mint a szétszakadás, a kocsi felállítása, a kifordulás, a Superman, a Big Kahuna Dumpster és egyebek. És végül, de nem legutoljára, a közlekedési versenyszámban a játékosoknak lehetősége lesz arra, amiről mindig azt mondta az anyukájuk, hogy sohase tegyék: versenyezi a forgalomban. A játékosok küzdhetnek a számítógép vagy egy másik résztvevő ellen.

A Dolphine nem állt meg az összetételnél, hanem egy olyan játékmotort is beleépített, amely megerősíti a játék szimulátor oldalát. Például, a környezet mechanikája csiszolva lett, hogy még valósághűbb legyen és lehetőség legyen darabokra esésre, illetve a versenyzők még ki is repülhetnek a kormány mögül egy összeütközést követően. A játékosok képesek lesznek beállítani számos alkotóelemét a választott gépnek, mint a váltó, a kerekek és a felfüggesztés.

Többféle nézetből és kameraszögből lehet majd visszanézni a versenyt, továbbá három nehézségi fokozat lesz, 10-15 választható zene és három előre meghatározott irányítási beállítás.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások