Női netszokások: vásárlás és életmód magazinok

Női netszokások: vásárlás és életmód magazinok

2000. szeptember 4. 00:14, Hétfő
Augusztus végén az Internetes szórakoztatói oldalak látogatottsága az egekben volt. Ennek oka, hogy az emberek a hétvége előtt még átolvasgatták a filmipar híreit, másrészt sokan voltak kíváncsiak az Amerikában hatalmas sikerrel sugárzott "Survivor" című televíziós játék fejleményeire.

A Nielsen - NetRatings, az Internetes statisztikákat készítő vállalkozás szerint az Entertainment Weekly forgalma 70 százalékkal nőtt, 355,000 látogatószámot értek el.

Az EOnline 47 százalékkal több embert vonzott, mint az előző héten, így összesen 939,000 látogatóval büszkélkedhet. A CBS forgalma 45 százalékkal ugrott magasabbra, összesen 1,1 millió felhasználó nézte meg a kikötőt.

A számadatok jól tükrözik, hogy az emberek egyre többet Interneteznek munkahelyükön, de olyan oldalalkat is megtekintenek, amik nem kapcsolódnak feladatkörükhöz.

A Nielsen - NetRatings egy másik felmérése szerint a férfiak és a nők különböző okok miatt Interneteznek. A hölgyek 18 éves kortól felfele leginkább vásárolnak, illetve az egészségügyi témákat feldolgozó oldalakat látogatják.

A nők júliusban leginkább a http://www.spiegel.com/ címet részesítették előnyben. A több mint 500,000 látogatót számláló kikötő 79 százaléka nő volt. Ez azt jelenti, hogy az összesen 860,000 felhasználóból 675,000 hölgy volt.

A http://www.edites.com/ címre ellátogató 1,4 millió ember 73 százaléka szintén a hölgyek közül került ki.

A 18 évnél idősebb férfiak között a gazdasági információkat szállító oldalak, a sport-, és szoftverkikötők voltak a legnépszerűbbek, az erotikus tartalmú oldalakat nem számolva.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások