Autót az Internetről?

Autót az Internetről?

2000. szeptember 19. 00:49, Kedd
Egyre több nagy autógyártó világcég tartja fontosnak egy komoly Internetes bázis kiépítését. Úgy látszik, hogy a sorban a következő ilyen vállalkozás a General Motors.

A cég októberben kezdi meg új szolgáltatásának tesztfázisát. Hét autóforgalmazó segítségével személyautókat és kamionokat fognak árulni az Interneten keresztül. A vásárlók megtekinthetik a kiválasztott gépjárművet, változtathatnak a színen, és természetesen meghatározhatják a kívánt extrákat. A forgalmazó kiválasztása után a tisztességes eladásról a garantált vételár ad biztosítékot a vásárlónak.

A Ford nemrég indította be hasonló áruházát 4200 forgalmazóval a háta mögött.

A General Motors kilencven napig tartó tesztprogramja alatt a maximalizált árak alapját a valóságban megállapított érték adja, de várhatóan olcsóbban juthatunk majd az Interneten keresztül egy GM autóhoz. A GM azon fáradozik, hogy az üzletet 100%-ban le lehessen bonyolítani az Interneten keresztül, de a tesztfázisban egyelőre még el kell mennie a vásárlónak a kiválasztott forgalmazóhoz is.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások