Bejelentették az Icewind Dale kiegészítését

Bejelentették az Icewind Dale kiegészítését

2000. szeptember 27. 07:34, Szerda
A Black Isle Studios bejelentette, hogy elkezdték az Icewind Dale kiegészítésének készítését.

Az Icewind Dale: Heart of Winter több klasszikus barlangos kalandozást ígér, és az AD&D második kiadású szabályait használja, új szörnyekkel, varázslatokkal és új felfedezendő területekkel a Forgotten Realms világában. A részben R. A. Salvatore könyvein alapuló játék új technológiai és játékmeneti fejlesztéseket tartalmaz, többek között nagyobb felbontást, új drágaköveket és tekercseket.

Az Icewind Dale: Heart of Winter az Icewind Dale játékmenetének elemeit használja fel, és lehetőséget ad a további fejlődésre, illetve új varázslatok és tapasztalat szerzésére. A játék 800x600-as grafikát és OpenGL 3D-t támogat, és olyan varázslatokat tartalmaz, mint Abi-Dalzim varázsló Horrid Wilting-je és a Blade Barrier varázslat. A játékosok öt új helyszínt barangolhatnak be, köztük Lonelywood-ot, a Tíz Város egyikét, és olyan új lényekkel találkozhatnak, mint a barbárok, az élőhalottak és a Remorhaz-ok. A kiegészítés olyan erőteljes mágikus tárgyakat is bemutat, mint a Wil-o-Wisp gyűrű, aminek viselője elektromos zuhanyt zúdíthat ellenségeire, és a Vexed Armor, ami egy démon lakta páncél, ami elpusztítja a viselőjét és hatalmas pusztításba kezd.

Az Icewind Dale: Heart of Winter a Bioware Infinity engine egy módosított változatát használja, melyet eredetileg a Baldur's Gate és folytatása számára készítettek. A kiegészítéshez szükség lesz az eredeti játékra is. További információkat az Icewind Dale: Heart of Winter-ről a www.interplay.com/icewind címen találhattok.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások