A Remedy szerint túl drága a játékfejlesztés

A Remedy szerint túl drága a játékfejlesztés

2018. január 18. 10:45, Csütörtök
A Remedy kicsit távolodik az AAA-kategóriás játékok világától, mert túl drágának tartják a fejlesztési költségeket.

A Remedy híressé vált az AAA-kategóriás és nagy költségvetésű játékairól, hiszen az Alan Wake, a Quantum Break de még a Max Payne és a kultikus Death Rally is az ő nevükhöz fűződik. Ma azonban a cég vezetője kijelentette, hogy nem biztos, hogy még visszatérnek egy ilyen programhoz. "A valóság, hogy a tradicionális AAA, szóló kampányra épülő játékokat drága megcsinálni" - árulta el Thomas Puha, a cég kommunikációs vezetője egy interjúban. "A játékosok elvárása elég magas, hiszen figyelni kell a történetre, a hosszra és a tartalomra. Ez mind sokba kerül. És ha most visszanézel 10 évet, akkor azt láthatod, hogy a konzolos piac nagyjából ugyanakkora, a vásárlói réteg megmaradt, ugyanakkor a fejlesztési költség megtöbbszöröződött. Ez pedig gond."

"Fejlesztői szemszögből nézve, mikor még az Alan Wake-t is készítettük, szinte minden időnket a karakterekre, az őket körülvevő világra és a szabályokra koncentráltuk. A játékos eme világban fogja tölteni az idejét és éppen ezért kell minden energiát ide koncentrálni." A Remedy jelen pillanatban a P7 nevet kapott játékán dolgozik, mely egy kap ko-op multis elemeket is.



Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások