2000. november 3. 00:21, Péntek
Minden komoly Nintendo 64 rajongó játszott már a Rare "Goldeneye 007"
játékával, ami a híres James Bond sztorin alapul, és megnyitotta az utat az
igazi multiplayeres akciók előtt a konzolokon.
Most, három évvel később Bond a "The World Is Not Enough"-al (TWINE) jött ki.
A fejlesztők ezúttal a Eurocom Entertainment, kiadója az Electronis Arts).
A TWINE 14 részt tartalmaz, ami nagyjából végigköveti a film cselekményét
több egzotikus helyszínen. Az elsőben Spanyolországba kerülünk, ahol Bond
feladata, hogy némi pénzt szerezzen egy bankból.
A program legnagyobb érdekessége a felhasználási tárgyak. A Bond filmek
már hosszú ideje sokat bemutatnak Q mérnöki zsenijéből, most a játékban is
megismerhetjük több tucat kreálmányát. Lesz akasztóhorog, ami Bond órájából
lőhető ki, ezen kívül kábító fegyverként is használható. Van még széf
feltörő ketyere, telefon poloska és röntgenszemüveg is.
A legtöbb cucc és maga a játék is a lopakodáson alapul. Nem lehet lövöldözve
össze-vissza rohangálni. Legtöbbször úgy kell elintézni az ellenfeleket is,
hogy nem öljük meg őket. Ez adja meg a hangulatot, hogy a játékos egy kém,
nem pedig egy fegyvermániás őrült.
A Goldeneye után ismerős lesz az irányítás, mert az új fejlesztők meghagyták
annak billentyűzetkiosztását. A hangok tökéletesek, köszönhetően a LucasArts
Voice Compression technológiájának. Sajnos hiányzik belőle a
klasszikus James Bond zene.
A grafika is nagyszerűen sikerült. A framerate pont kielégítő, még gyorsabb
mint a Goldeneye, bár a textúrák és az objektumok hasonlóak.
Összesen 4 játékos jöhet össze különféle multiplayer lövöldözésre, 14
különböző arénában. Egész ügyes, hogy be lehet illeszteni botokat is a pályákra.