A világ nem elég

A világ nem elég

2000. november 3. 00:21, Péntek
Minden komoly Nintendo 64 rajongó játszott már a Rare "Goldeneye 007" játékával, ami a híres James Bond sztorin alapul, és megnyitotta az utat az igazi multiplayeres akciók előtt a konzolokon.

Most, három évvel később Bond a "The World Is Not Enough"-al (TWINE) jött ki. A fejlesztők ezúttal a Eurocom Entertainment, kiadója az Electronis Arts).

A TWINE 14 részt tartalmaz, ami nagyjából végigköveti a film cselekményét több egzotikus helyszínen. Az elsőben Spanyolországba kerülünk, ahol Bond feladata, hogy némi pénzt szerezzen egy bankból.

A program legnagyobb érdekessége a felhasználási tárgyak. A Bond filmek már hosszú ideje sokat bemutatnak Q mérnöki zsenijéből, most a játékban is megismerhetjük több tucat kreálmányát. Lesz akasztóhorog, ami Bond órájából lőhető ki, ezen kívül kábító fegyverként is használható. Van még széf feltörő ketyere, telefon poloska és röntgenszemüveg is.

A legtöbb cucc és maga a játék is a lopakodáson alapul. Nem lehet lövöldözve össze-vissza rohangálni. Legtöbbször úgy kell elintézni az ellenfeleket is, hogy nem öljük meg őket. Ez adja meg a hangulatot, hogy a játékos egy kém, nem pedig egy fegyvermániás őrült.

A Goldeneye után ismerős lesz az irányítás, mert az új fejlesztők meghagyták annak billentyűzetkiosztását. A hangok tökéletesek, köszönhetően a LucasArts Voice Compression technológiájának. Sajnos hiányzik belőle a klasszikus James Bond zene.

A grafika is nagyszerűen sikerült. A framerate pont kielégítő, még gyorsabb mint a Goldeneye, bár a textúrák és az objektumok hasonlóak.

Összesen 4 játékos jöhet össze különféle multiplayer lövöldözésre, 14 különböző arénában. Egész ügyes, hogy be lehet illeszteni botokat is a pályákra.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások