Nem csak a zenészek márkája akar lenni a Beyerdynamic

Nem csak a zenészek márkája akar lenni a Beyerdynamic

2018. november 13. 14:54, Kedd
A leginkább profik által ismert zeneipari cég nyit a nagyközönség felé, logót váltott és a közösségi médiában is aktivizálja magát.

A Beyerdynamic szeretne szintet lépni. Ugyan a gyártó által készített és piacra dobott mikrofonok, stúdió-fejhallgatók és más kiegészítők nagyon kelendőek a profik között, de a céget 2017 közepe óta vezető Edgar van Velzen holland menedzser irányt váltana, és szélesebb tömegeket szeretne megszólítani. Mindezt úgy szeretné levezényelni, hogy közben a gyártó nem változtatna a termékek minőségén. Meggyőződése szerint a kiegészítők jellemzőit és értékeit az új korszakhoz és annak kihívásaihoz kell igazítani. A formáknak kell a funkciókat követniük, de attól még egy termék lehet szép és dizájnos.

A cégvezető a berlini Nemzetközi Híradástechnikai Kiállításon (IFA) már bemutatta a Beyerdynamic új logóját, amely egy Y, és az első, valóban korszerűbbnek tűnő termékeket. Más változtatások is várhatók: a vállalat jobban akar figyelni a közeljövőben a közösségi platformokra, a tartalmakkal immár nem 2, hanem 15 alkalmazott foglalkozik. A termékek műszaki szempontból is módosultak. Korábban például alig volt olyan fejhallgató-modell, amelyben lett volna Bluetooth-támogatás, most már hat ilyen is van. A gyártó nyitott az aktív zajelnyomás (ANC) alkalmazására, amelytől sokáig idegenkedett, mondván befolyásolja a hangzást ha algoritmusok gondoskodnak a csendről. A társaság együttműködik a chipgyártókkal azért, hogy javítson az akusztikán és már heteken belül megjelenhet az első ANC-t támogató modell a kínálatában.


A Beyerdynamic továbbra is egyike azon zenepiaci vállalkozásoknak, amelyek saját maguk készítik el számos alkatrészüket és ezzel párhuzamosan saját fejlesztéseket is végez. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy a termékek sokkal előbb készen legyenek. Egy új lépcsőfokot jelenthet majd, hogy a vásárlóknak lehetőségük lesz arra, hogy elkészíttethessék a személyre szabott fejhallgatóikat. A 90 éves vállalat jelenlegi fő bevételi forrását még a profiknak készített termékek, például a DT-770 jelentik. Van Velzen leszögezte, hogy a profi zenei szakemberek továbbra is fontos célközönség lesznek a cég életében. Az átalakulás mindenesetre sikeres, hiszen az elmúlt esztendőkben sikerült a munkatársak számát is 50-ről 400-ra növelni.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások