A marketing itthon is sikeressé tette az Üveget

A marketing itthon is sikeressé tette az Üveget

2019. január 22. 08:47, Kedd
A hazai nézőket is eléggé érdekelte az Üveg.

Mondanunk sem kell, hogy amint a közönség folytatást szimatolt az Üveg kapcsán, a film hazai sorsa is elkönyveltetett, a film sikeresen mutatkozott be hétvégén idehaza. A sebezhetetlen és a Széttörve "második" része 64 038 nézőt érdekelt csütörtök és vasárnap között, ami kábé 50%-kal meghaladja utóbbi előzmény kezdését, de 25%-kal elmarad előbbi 2000-es évek eleki startjától.

Mondanunk sem kell, hogy ez a start abszolút kielégítőnek számít a forgalmazó számára, és mivel az M. Night Shyamalan-film nemzetközileg, valamint Amerikában is jól szerepel, ezért az újabb folytatás is elkészülhet.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások