2000. november 14. 13:22, Kedd
A Microsoft méltán népszerű stratégiai játékának, a MechCommandernek
hamarosan megjelenik a folytatása. A cég új képeket adott ki készülő játékából, melyek alapján megállapíthatjuk, a grafikára nem lesz panasz.
A játékban lehetőségünk nyílik a MechWarriorok irányítására egy
fantasztikus, 3D-s valósidejű BattleTech univerzumban. A képek mellett a szoftveróriás közzé tett egy interjút is, melyet
Mitch Gitelmannal, a MechCommander programmenedzserével készített. A programmenedzser szerint a játékban a következő főbb módosításokat
hajtották végre, a visszajelzések alapján:
A térkép távoli részei is láthatóak, viszont a takarásban lévő ellenséges egységek nem láthatóak, illetve nem támadhatóak, speciális eszközök nélkül.
Küldetés közben légi, illetve tüzérségi támogatást, és javítójárműveket vehetünk igénybe.
A harctéren szétszórt alkatrészeket felhasználhatjuk egységeinkhez.
Az új "pilot skill" rendszerrel kedvünkre változtathatjuk teamünket.
A második rész számos új multiplayer opciót rejt.
Gitelman szerint a grafika óriásit fejlődött az előző részhez képest.
A MechCommander 2 immár teljesen 3D, így a játékélmény még tökéletesebb. A játékban mindezeken kívűl még egy jelentős módosítás is lesz, hogy mi, azt egyelőre nem árulta el Gitelman.