Serious Sam helyzetjelentés

Serious Sam helyzetjelentés

2000. november 14. 18:02, Kedd
Az európai Croteam új információkat közölt honlapján arról, hogy haladnak a Serious Sam-mel. A szokásos helyzetjelentésen kívül Davor Tomicic map designer bepillantást engedett abba is, hogy milyen fajta akciót várhatunk a játéktól.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Serious Sam engine-jének egyik különlegessége, hogy sok karaktert tud lerenderelni, bármi lassulás nélkül. Tomicic egy Metropolis nevű pályát készít, amiben városi architektúrát láthatunk naplementekor. A pálya jól fog egyensúlyozni az izgatott várakozás és a nyílt terepen zajló nagy csaták között, és ez utóbbihoz még hozzátartozik, hogy összesen 1000 ellenfél lesz a pályán. Az összehasonlítás végett Tomicic megemlítette, hogy a Doom II 32 pályáján a legnehezebb módban 3735 ellenfél volt. Előrejelzése a pálya két órányi játékidőt tartogat számunkra.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Tomicic azt is elmondta, hogy a játékban négy főellenség is lesz, és hogy mindegyik pályán lesz egy hatalmas harci aréna, ahol a játékosnak jól kell taktikáznia, ügyesen kell bánnia fegyvereivel és jól kell beosztania munícióját. Minden egyes új hírrel egyre jobbnak tűnik a Serious Sam.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások