2000. november 21. 04:50, Kedd
Jim Molinets a Rogue Entertainment-től bejelentette, hogy a Quake III engine-t használó American McGee's Alice című harmadik személyű akciójátékuk elkészült, és december 5.-én már kapható lesz a boltokban.
![Klikk ide!](https://media.sg.hu/kep/2000_11/alice_hir1121_03a.jpg)
Lewis Carroll klasszikus történetének e feldolgozásában egy megfontoltabb és leleményesebb Alice-t irányíthatunk, aki fel akarja szabadítani Csodaországot a tébolyult Szív királynő uralma alól. Bizarr fegyverekkel fog felfegyverkezni, halálos csatákat fog vívni, és különös tárgyakat fog használni, hogy megfejtse a meglehetősen eredeti rejtvényeket. A veterán 3D-shooter és az id egykori pályatervezője, jelenti a kreatív erőt a játék mögött.
A játékosok 15 élettől és szürreális effektektől nyüzsgő pályát fedezhetnek fel. A szinte korlátlan lehetőségeket rejtő csodaországi környezetből kifolyólag, minden pálya egyedi és bizarr. Alice át tudja majd ugrani a szakadékokat, fel tud mászni a falakra, és a helyszíntől függően számos speciális mozgásra képes. Alice olyan helyekre is eljut Csodaországban, ahol ellenfelei fölé tornyosulhat, máshol viszont, csak egy homokszem lesz a hatalmas tájon.
A játékban több mint 30 karakter fog szerepelni. Alice találkozhat a háborodott Mad Hatter-rel, a ravasz Caterpillar-rel, és az ellenséges Tweedledee-vel és Tweedledum-mal. McGee új humoros és bizarr karaktereket is be fog mutatni. A hírek szerint hamarosan a demót is kipróbálhatjuk.
Az Alice jellemzői:
Több mint 15 kihívásokkal teli pálya
Több mint 30 karakter
Szép 3D-s helyszínek, többek között a félelmetes Kapuk Erődje
Egyedi fegyverek: Démon kocka, Jégpálca, borotvaéles kártyák, stb.
3D surround hang
Professzionális zene
Specializált részecskék a tűzhöz, ködhöz, robbanásokhoz, esőhöz, és hóhoz.