2019. november 7. 09:01, Csütörtök
Mindez a mesterséges intelligencia integrálásával valósul meg.
A Hyundai
bejelentette, hogy kifejlesztette a Smart Cruise Control (SCC) nevű rendszert, amely a gépi tanulás segítségével igazodik a sofőrök vezetési szokásaihoz. A technológiát a jövőben a dél-koreai gyártó összes járművébe beépítik majd. Woongjun Jang, a Hyundai Motor Group alelnöke elmondta, hogy az SCC jelentős mértékben javít a korábbi ADAS technológia intelligenciáján azért, hogy nőjön a félautonóm funkciók gyakorlati használhatósága.
Az új rendszer a vezetési mintákat három pont alapján elemzi ki. Ezek az adott gépkocsi előtt haladó autótól való távolság, a gyorsulás és a reakcióképesség. Emellett figyelembe veszi a sebességet és a vezetési körülményeket is. Az előoldali kamera és a radar folyamatosan rögzítik a vezetési információkat, s azokat elküldik egy központi számítógépnek, amely kiválogatja a fontos és a kevésbé fontos részleteket, majd azonosítja a sofőr vezetési mintáját és azt folyamatosan frissíteni fogja. A Highway Driving Assist-System nevű megoldás segítségével, amely automatikus sávváltás-támogatással rendelkezik, a Smart Cruise Control eléri a 2,5-es autonóm közlekedési szintet és biztosítja a megfelelő követési távolság betartását az előre beállított sebesség mellett.