Bejelentették a Dune-t

Bejelentették a Dune-t

2000. december 22. 20:11, Péntek
A WideScreen Games jóvoltából egy újabb, a Dűne sci-fi világába kalauzoló játék van készülőben.

10191-et írunk, a két ősi ellenség, az Atreides és a Harkonnen Ház véres csatát vív az örök homokdűnék bolygólyáért, Arrakisért. A planéta egyetlen értéke: a Fűszer, ami meghosszabbítja a tulajdonosa életét és nagyobb erők parancsolójává teszi őt. Az Uralkodó segítségével két Atreides éli túl mindössze a Harkonnenek által rendezett mészárlást: Jessica, a Herceg ágyasa, és fia, a trónörökös, Paul. A Bárót ettől kezdve már csak a bosszú gondolata foglalkoztatja. A páros sikeres megmenekülése után a Fremeneknél lel menedékre, Arrakis rejtélyes bennszülött törzsénél, akik sohasem ártották magukat a Házak politikájába, ádázul őrzik függetlenségüket.

Paul két évet tölt a Fremenek között. Először el kell nyernie a bizalmukat, később pedig a bátorságáról is tanúbizonyságot kell tennie, hogy végül a Messiásukként kezeljék, aki elhozza nekik az igaz szabadságot, és végre termékeny bolygóvá változtatja a Dűnét.

A játékos ez alatt a két év alatt bújhat Paul szerepébe. A történet az ő alakja köré szövődik, végigkíséri, hogyan küzd meg a Fremenek elismeréséért. A kémkedés, intrika és merényletek Paul életének ebben a szakaszában mindennapi események, ezt a hangulatot tisztán érzékelteti, és tökéletesen visszaadja a játék. Hogy rátermettségét és bátorságát bizonyítsa, Paul rengeteg küldetést vállal. Fűszercsempészeket kell lefülelnie, kisebb veszteségeket okozva zaklatja a Harkonneneket, gyárakat szabotál, raktározásra alkalma rejtekhelyeket kutat fel, stb. A bevetései alatt a Dűne összes ismert részét bejárja, tökéletesíti a harctudását, és fejleszti az őt kiválasztottá tevő különleges tulajdonságait.

A Dune az akcióra épül, amely feladványaival, összetettségével nagyon körültekintő játékot igényel. A beépülés művészi szintre vitele, hogy láthatatlanul üssünk az ellenségen, lopjunk el értékes információkat, terveket, anélkül hogy észrevennének... ezek a Fremen akciók jellemzői a nyílt támadást előkészítő bevetések során, a végső csata tétje ugyanis nem kevesebb, mint a nép teljes függetlensége...

A Dune egy teljesen 3D valós idejű játék lesz, amelyben az akció és kaland elemek körülbelül 2 : 1 arányban keverednek majd. A Cyro és a Widescreen Games a közös fejlesztéshez olyan stábot hozott össze, akik munkáját olyan játékok fémjelzik a közelmúltból, mint az Outcast, a Prisoner of Ice, az Alone in the Dark III, vagy a Worms.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások