Myth III első részletek

Myth III első részletek

2001. január 29. 08:33, Hétfő
Egyenesen Scott Campbelltől, a Myth III vezető tervezőjétől tudhatunk meg új részleteket a készülő programról:

1. A játék nem az erőforrás-termelésre épül, például nem kell fémet bányásznunk ahhoz, hogy tudjunk kardot gyártani.

2. A középpontban mindig egy kisebb csoport irányítása áll, velük kell elérni a megadott célt. Minden pályát többféleképpen is teljesíthetünk majd, és persze még többféleképpen vallhatunk kudarcot. A siker kulcsa, hogy az összes egységet életben tudjuk tartani, és maximálisan kihasználjuk a különleges képességeiket. Minden élet rettentően értékes, mivel senkit sem tudunk helyettesíteni, nem lehet új egységeket gyártani. Van, hogy egy egész küldetés sikere egyetlen egység megfelelő időben és helyen történő, helyes alkalmazásán múlik. Emiatt a játékosoknak folyamatosan koncentrálniuk kell majd, hiszen egy őrjárat, egy rossz lépés azonnali kudarchoz vezethet.

3. A Myth világa egy igazán jól kitalált, hőstettekkel teli háttértörténettel büszkélkedhet, amely a fény és a sötétség örök harcáról szól. Monumentális csaták, bonyolult politika, intrika, ősi próféciák és árulások szövik át meg át a világot. Minden küldetés sikeres végrehajtása új részeket tár majd fel a történetből, ami magával ragadja a játékost és arra készteti, hogy minél előbb eljusson a végső nagy csatáig, a drámai befejezésig.

Klikk ide! Klikk ide!

A Myth III: The Wolf Age a Bungie által készített eredeti Myth részek előzményeit dolgozza fel. A Myth: The Fallen Lords-nál egy egész évezreddel korábban zajló események az emberlakta területek első császára, Connacht-nak a tetteit elevenítik fel, a főhős megmentette az emberiséget a gonosz Myrkridia hódításától, a Trow faj jelentette fenyegetéstől. A Myth III: The Wolf Age 2001 novemberében jelenik majd meg.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások