Freedom Force helyzetjelentés

Freedom Force helyzetjelentés

2001. február 23. 01:10, Péntek
Drew Chambers játékfejlesztő újabb infókat közölt az Irrational Games következő szuperhős RPG játékáról, a Freedom Force-ról.

Szóval, mi történt a Freedom Force táborban az elmúlt hónapokban?

Hát, igazán sok minden. Azt hiszem, a dolgokat csapatonként fedem fel, és adok egy durva áttekintést, hogy min is dolgozunk.

A programozó csapat összerakott egy csomó klassz játékrendszert, és a "motorházban" dolgoznak azon, hogy a játék kellemesen működjön. A lista tetején a multiplayer foglal helyet, egy nagyon klassz beszédirányító, a játék mentése és betöltése (hé… ezt is meg kell csinálni!), és egy csomó meló a játék RPG részén.

A tervező csapat, hát, ők pályákat készítenek, meg pályákat meg még több pályát. Az utóbbi időben kimentek a divatból, hogy valóban életet adjanak a játéknak, és látványában megerősítsék azt, hogy a játék az 1962-es New York-ban játszódik. Ez mit jelent? Hát, hogy olyan tárgyakat láss a világban, amely a korszak jellemzői, mint hirdetőtáblák, melyek a kor sci-fi filmjeit reklámozzák, utcatáblák, ami valóban pontos nevét mutatja annak az utcának, ahol a karaktered harcol, és egy csomó más igazán klassz korhű cucc. Ők dolgoznak a karaktereken is. Ha még nem láttad azokat a robotokat… hú!

A design csapat püföli a küldetéseket az egyjátékos kampányhoz, meggyőződnek róla, hogy minden működik mindennel, és felkészítik magukat a szövegkönyv megírására, amint a technológia teljesen rendelkezésre áll. Sok elemzést végzünk a hősökön, a gazembereken, hogy biztosak legyünk abban, hogy mindegyik nagyon érdekes, és végeznek némi bevezető kiegyensúlyozó munkát.

Utoljára, de egyáltalán nem utolsósorban, felvettünk egy pár új embert! Itt van Michael, Jonathan és Dan, akik mind a tervező csapatban dolgoznak. Ezek a srácok segítenek beindítani a pályákat és figyelni arra, hogy minden olyan szexin nézzen ki, ahogy csak lehetséges. Glenn a programozó csapatba került. Vele egy csomó értékes tapasztalat jött, és már otthon érzi magát (a zsaruk nagyon csípik, mivel szexi a sárga motorja és jelentős bevételt biztosít az államnak a büntetőcéduláival ;P). Az utolsó új csapattag Morgan, aki a design csapatba tartozik. Morgan minden játéktípusért lelkesedik, és már elkezdett nyaggatni minket, hogy csatlakozzunk az éjszakai D&D üléshez (amit be kell vallanom, örömmel várok, nem is szólva a Warhammer 40K ülésszakokról… JAJJ!).

Végszóként, ha valakinek bármi kérdése van, amelyet szeretne megválaszolva látni ebben a Küldetési Naplóban, nyugodtan írja meg. Bármilyen kérdés jöhet, a játékok fejlesztésétől konkrétan a Freedom Force-ig. A kérdéseket a csapat legjobban érintett személyéhez juttatjuk el válaszadás céljából. Nem tudom megígérni, hogy mindenre részletes választ tudunk adni, de az biztos, hogy egy-két kérdésre mindig lesz válasz, amikor egy ilyen Napló kijön.

Drew Chambers
Játékfejlesztő, Irrational Games

A Crave Entertainment által kiadásra kerülő Freedom Force az Irrational Games fejlesztőcsapat gyermeke, őket a legtöbben a kritikusok által dicsért RPG-ről, a System Shock 2-ről ismerik.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások