Nexagon: The Pit

Nexagon: The Pit

2001. február 28. 07:24, Szerda
A Strategy First bejelentette legújabb 3D-s real-time taktikai játékát, a Nexagon: The Pit-et.

Klikk ide! Klikk ide!

A program a jövőbe kalauzol minket, a negyedik évezred fordulójára, amikorra a Föld az intergalaktikus élet egyik virágzó központjává vált. A bolygó arculata végleg átalakult, a felszínt teljesen beborítja a beton- és az acél, a Földön emberek és idegen lények élnek együtt. A levegő oxigéntartalmát a felszín felett néhány kilométerrel lebegő értékes biológiai telepek szolgáltatják. Az élet még sosem volt ilyen szép.

Klikk ide! Klikk ide!

De nem volt mindig ennyire békés a kép. Az időszakot megelőző háborúk többmilliárd ember életét követelték, nagy volt a szenvedés és a nélkülözés. A szakadatlan harcok végére aztán egy békeszerződés tett pontot, amelynek egyik sarkalatos pontja, hogy az azt megszegőket és a bűnözőket a világtól teljesen elkülönített javítóintézetekbe, PODS intézményekbe kell zárni. Ezek a bolygó körüli pályán keringő műholdszerűségek önálló államként működve, abszolút biztonságosan gondoskodnának az elítéltekről, akik a megfelelő kezelés után esetleg visszatérhetnek a társadalomba. Évekkel később aztán a társadalmat és a parlamentet egyaránt megosztva egy újabb egyezményt hoztak létre, amely felcsillantja a reményt a börtönlakók előtt, újabb esélyt adva nekik: megküzdhetnek a szabadságukért.

Klikk ide! Klikk ide!

A hatalmas televíziós hálózatok, amint tudomást szereztek a döntésről, megkezdték az előkészületeket a galaktikus történelem leghihetetlenebb csatájának a megrendezésére, az új show neve: Nexagon: The Pit.

A Nexagon: The Pit egy futurisztikus, véres csapatjáték lesz. Az embereink (Thrall-ok) célja az ellenfél Sanctum-ában található Nexus elpusztítása. A csaták előtt nekünk kell beállítanunk a bázisunkat, új elemeket vennünk a pályára, illetve pótolnunk a halottainkat. Fontos azonban, hogy ez utóbbiból minél kevesebb legyen, mivel az embereink az egész játék során velünk maradnak, és fejlődnek is, ezért rendkívül értékes az életük. A játék stratégiai elemei közül az erőforrásgyűjtés kimaradt, van viszont különböző speciális egységek csapatmunkájára alapuló vérbeli taktikázás. A saját fejlesztésű engine OpenGL-t használ, és legfőbb tulajdonsága, hogy teljesen átformálható, lerombolható környezetet biztosít.

Klikk ide! Klikk ide!

Jellemzők:
   
  • 3D-s, teljesen interaktív, rombolható környezet - a tárgyakat behorpaszthatjuk, felgyújthatjuk, eltörhetjük, eldönthetjük, egyszóval rendesen reagálnak a cselekedeteinkre. Minden egyes fal, torony, lift és szobor megtámadható és lerombolható lesz, ami természetesen elkerülhetetlenül befolyásolni fogja a csatákra kialakított stratégiákat.    
  • Minden igényt kielégítő Sanctum Editor, aminek segítségével a csaták között beállíthatjuk a Sanctumunk (bázis) kinézetét, rengetegfajta elemből válogathatunk: falak, fegyverek, csapdák, oszlopok, díszítések állnak a rendelkezésünkre, fantáziánknak csak a rendelkezésünkre álló pénz, a Network Credit szabhat határt. A szerkesztő egyszerűen kezelhető, az elemek elhelyezéséhez kétféle nézettel is szolgál, egy szimpla felülnézettel, és egy teljesen három dimenziós nézettel.    
  • Megmaradó egységek - a Thrall-ok lesznek a szemünk és a fülünk a csatatéren, nélkülük elképzelhetetlen a győzelem. Bevetésük az ellenséges Nexus elpusztítására csak az élvezet egyik oldala, mivel egyre tapasztaltabbak is lesznek a csaták után. Sőt, az embereink maradandóan fejleszthetőek, ami növeli a hatékonyságukat és így az értéküket is. Vigyázzunk azonban rájuk, mivel a halottakat saját pénzből kell pótolnunk, a tapasztalatuk pedig örökre elvész...    
  • Bajnokság - a szabadulásért küzdeni vágyók persze rengetegen vannak, így 3 különböző bajnokságban is túl kell jutnunk ellenfeleinken, mire elnyerjük az indulási jogot a végső ligában, és a Nexagon-ban harcolhatunk.

  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások