Új Fly! II részletek és képek

Új Fly! II részletek és képek

2001. március 1. 08:14, Csütörtök
Új részletek és képek láttak napvilágot a FLY! sorozat folytatásáról, a FLY! II-ről.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A FLY! II-ben nagyobb felbontás, jobb 3D modellek, repülők, és domborzati megoldások lesznek. Az elődjéhez hasonlóan a játék egy nagy kiterjedésű repülőzónát kínál majd, digitális földfelszín-modellezéssel, fotorealisztikus terepmegvalósítással, és a végletekig élethű pilótafülkével, illetve repülésirányítással, ami szinte mindenben tökéletesen szimulálja a valódi géptípus tulajdonságait. A FLY! II ezenkívül érdekesebb, látványosabb lesz, dinamikus környezetben részletesebb instrukciókkal, és tanítómóddal fog rendelkezni a kezdő pilótajelöltek számára.

Klikk ide! Klikk ide!
   
  • Élesebb, tisztább grafika, fotorealisztikus részletesség: a TerraSene Imagery egy műhold pontosságát és részletességét (átlagosan 30 méter pixelenkénti felbontást, ami bizonyos esetekben 7,5 m/pixelig fokozódhat) kölcsönzi a játéknak.
       
  • Megnövelt látótávolság: a FLY! II-ben a látótáv éppen ötször! lesz nagyobb mint az elődjében, ez durván 60 mérföldet jelent. Természetesen ez már egy élethűbb mása annak, amit egy igazi pilóta észlelhet a magasban.
       
  • Nagy pontosságú magassági/domborzati modellezés: a játék ezen programrésze (az Elevation Mesh) négyszerese a Fly!2K-beli rokonának, így nagyobb szintkülönbségekre, és a topográfiának megfelelő, csipkézett hegyek megjelenítésére van lehetőség.
       
  • Teljesen új látványeffektek: a FLY! II rengeteg új szemet gyönyörködtető hatást vonultat majd fel, maximálisan kihasználva a DirectX 8 nyújtotta lehetőségeket – bump-mappingelt felhők, vízeffektusok (tükröződés, csillámlás), füst, propeller hatásai, sérülések, deformációk, szikrák.

    A Terminal Reality és a Gathering of Developers kettős munkájának gyümölcse március végére jelenik meg a boltokban.

  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások