TGI Friday's mobil étteremkereső

TGI Friday's mobil étteremkereső

2001. március 31. 14:34, Szombat
A TGI Friday's a világ egyik első étteremlánca, mely étteremkeresési és menüajánlati szolgáltatásokat kínál internetes lehetőségekkel rendelkező vezeték nélküli eszközök éhes felhasználóinak.

Az alkalmazás futtatásakor a rendszer automatikusan meghatározza a legközelebbi étkezde helyét, bármiféle területi kód és irányítószám beütése nélkül. A TGI Friday's éttermek telefon és faxszámai megtalálhatók a Friday's vezeték nélküli site-ján.

"Közel 100 ország területén elérhető a szolgáltatás, beleértve Ausztráliát, Hong Kongot, Franciaországot, a Cseh Köztársaságot, és az Egyesült Államokat, sőt Tunéziát és Zimbabwe-t is" - hangoztatja Stacy Baw, a Carlson Restaurants Worldwide internetes marketing igazgatója. A Carlson Companies tulajdonában lévő Carlstone Restaurants a TGI Friday's szülővállalata, mintegy 682 franchise-t és licencelt éttermet működtet a világ 53 országában.

A TGI Friday's weboldalain a lánc teljes menüválasztékát ismerteti, így a vendég megbarátkozhat az ételekkel, mielőtt betenné a lábát egyetlen étterembe is. A 'Hot Stuff' szekció az aktuális promóciós anyagokat és egyéb hasznos dolgokat tartalmaz, mint például receptek. Az étteremlánc vezeték nélküli alkalmazása elérhető, letölthető a Friday's website-járól olyan PDA készülékeken keresztül, mint pl. a Palm VIIx. Szükség van továbbá egy vezeték nélküli modemre vagy mobiltelefonra is. A website tervezője a finn Satama dallasi kirendeltsége.



Más vállalatok is próbálkoznak a vendéglátás mobilizálásával. A san diegoi Ameranth Technology Systems és az Ibertech által tett bejelentés szerint a két vállalat közös projektbe kezd, melynek célja az Ameranth 21st Century Restaurant (XI. századi étterem) vezeték nélküli rendszer 2.0-ás változatának bétatesztelése. A teszt Microsoft Pocket PC-k alkalmazásával dallasi és san diegoi éttermekben veszi kezdetét. Az újdonság bevezetésével a vendégek asztali terminálok segítségével vehetik fel a rendelést, illetve járhatják végig a fizetési procedúrát.

A rendszer bevezetése 25 százalékos hatékonyságbeli növekedést is eredményezhet, csökkentve a működési költségeket és növelve a forgalmat, nem beszélve az asztal melletti hitelkártya-feldolgozás biztonságáról. A személyzet útja, mely eddig a konyha-helyhez kötött terminálok-asztalok közti ingázást jelentette, lényegesen megrövidül. Összességében véve az ügyfeleknek gyorsabb, pontosabb és érdekesebb kiszolgálásban lesz részük.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások