EQ: the Shadows of Luclin képek, részletek

EQ: the Shadows of Luclin képek, részletek

2001. május 1. 05:38, Kedd
Az EverQuest: the Shadows of Luclin minden eddigi kiegészítőjénél átfogóbban szándékozik megújítani az online fantasyvilágok koronázott királyát. Az újdonságok élére a teljesen átírt, és a kor követelményeinek megfelelő kinézetű, 3D-s megjelenítés kívánkozik. Nézzük ezen kívül mik a legújabb információk a kiegészítővel kapcsolatban:

A Legenda:
Az idők kezdetén egy nagy horderejű paktum köttetett, amely szerint az istenek felosztják egymás közt Norrath világát. Mindegyikük uralkodhat a saját területe, és az azt benépesítő teremtményei felett. Luclin az árnyak takarásából figyelte, ahogy a különböző istenek nekiláttak, hogy eltérő módokon rendet csináljanak a káosz rájuk eső részéből. Látta a találkozót, az egyezkedést, és nyomon követte az istenekre oly jellemző hatalmi harcokat.

De ő más utat választott. Norrathot elhagyva jogot formált a körülötte keringő földdarabra, a mindenki által elfelejtett holdra. Senkitől sem zavartatva, mágikus erejével és puszta akaratának hatalmával nekilátott életet lehelni a manapság az ő nevét viselő sárgolyóba...

Klikk ide! Klikk ide!

A helyszín:
Az Árnyak Úrnőjének teremtményein kívül Norrath néhány más faja is otthonának mondhatja a holdat - némelyek önszántukból, mások kényszerből. A valaha hatalmas és szinte mindent bekebelező Combine Empire utolsó bástyái Luclinon találhatóak, ám a megosztott birodalom már csak árnyéka korábbi önmagának. A Kunarkra valaha istencsapásként zúduló Shissar népe itt létrehozta a halálos Green Mist-et, és varázslatai segítségével elbarrikádozta magát a The Grey-ként emlegetett üres vákuumtérség mögött.

A Vah Shir tagjai (Kerran-ok) kényszerből kerültek a Luclinra, miután az Erudit-ok népe az ő fővárosukon tesztelte hatalmas fegyverét, a végeredmény: The Hole, egy hatalmas puszta a Vah Shir anyabolygón, az Oduson. A Luclinra került Kerranok a hatalmas robbanás következtében repültek az űrön keresztül idáig.

A hold tökéletesen kiegyensúlyozott képet mutat, egyik oldala az örök sötétség, a másik az örök fény birodalma. A két oldal határmezsgyéjén húzódó alkonyzóna még a bennszülöttek számára is nagyon veszélyes, az idegenekre pedig szinte biztos halál vár itt. A sors fintora, hogy a jó és nemes lelkű népek választották a sötétséget, míg a fényes oldal a gonosz otthona.

Klikk ide! Klikk ide!

Vah Shir:
Mint az már kiderült, a Vah Shir tagjai egy pusztító fegyvertesztelés eredményeképpen kerültek anyabolygójukról, az Odusról Luclinra. Az Eruditek által csak Kerranoknak hívott lényeket a fővárosuk nélkül már könnyen le tudták igázni saját otthonukban is. A nép tagjai nemes lelkű macskaemberek, a hozzájuk kapcsolódó új kaszt pedig a Beastlord, amelyről egyelőre annyit lehet tudni, hogy tagjai erősen kötődnek az állataikhoz. Vah Shir Beastlorddal majd biztosan találkozhatunk, de a kasztot valószínűleg néhány más faj képviselője is választhatja majd.

Az EverQuest: the Shadows of Luclin decemberben jelenik meg, a megvásárlásának a módjáról még nem határozott a Sony Online Entertainment. És még egy hír a végére: a megszépült grafikának természetesen "ára" is van, így várható a minimum gépkövetelemény jelentős megnövekedése.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások