Az Intel segít a fiatalok oktatásában

Az Intel segít a fiatalok oktatásában

2001. május 25. 18:21, Péntek
Az Intel bejelentette, hogy az USA Kereskedelmi Minisztériumával együttműködve megnyitotta az első Computer Clubhouse-t (számítógépes klubház) Washingtonban, ami támogatásként szolgál a GetTech kezdeményezés számára, amelynek keretében a fiatalságot meg akarják tanítani, hogy melyek a 21. század igazi karrierlehetőségei.

A programok során a fiatalságot a matematika és más természettudományok tanulására akarják buzdítani, és fel kívánják készíteni őket a technikai pályákra. Donald Evans - a Kereskedelmi Minisztérium titkára - és több felsővezető az Inteltől körbejárta a legújabb Intel Computer Clubhouse-t, amely Washington keleti felén található. A fiatalság bemutatta a digitális zenéket, számítógépes művészeti alkotásokat, animációkat, videókat és robotokat, amelyeket az új "feltalálói műhelyben" készítettek.

2000 februárjában az Intel bejelentette, hogy 2005-ig összesen 32 millió USD-t kíván költeni egy olyan hálózatra, ami 100 Computer Clubhouse-ból áll, és világszerte olyan helyen hozzák létre őket, ahol a tanulók nem nagyon kapnak lehetőséget arra, hogy megismerkedjenek az informatikával. Azóta több mint 20 Computer Clubhouse-t nyitottak meg olyan helyeken, mint például Arizona, Kalifornia, India, Izrael, Massachusetts, Új-Mexikó, Oregon, Kelet St. Louis és Atlanta. A tervek szerint a közeljövőben hasonló létesítmények épülnek majd Kína, Costa Rica, New York és a Fülöp-szigetek területén.

Az Intel szponzorként beszállt a Kereskedelmi Minisztérium és a NAM (National Association of Manufacturers - Gyártók Nemzeti Szövetsége) által indított GetTech nevű kezdeményezésbe, ezzel is demonstrálva, hogy fontos számára a fiatalok megtanítása a magas szintű matematikára, természettudományokra, illetve a mérnöki és technológiai tudományokra.

Az Intel anyagi támogatást nyújt a kezdeményezés számára, hogy az könnyebben elérhesse a diákokat, a tanárokat illetve a szülőket. A 2000 októberében beindított GetTech egy több dimenziós, nyilvános szolgáltatási kampány, és a tervek szerint öt évig fog futni.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások