Már a szülőszobán a 4x4 Evolution II

Már a szülőszobán a 4x4 Evolution II

2001. május 29. 23:57, Kedd
A G.O.D. Games bejelentette, hogy elkészíti a 4x4 Evolution folytatását. Most, hogy vége az E3 kiállításnak, újabb pletykák szivárogtak ki a programról.

A Terminal Reality tervei szerint a folytatásban sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek majd az egyjátékos részére a szoftvernek. Csakúgy, mint az előző részben, most is az lesz a feladatunk, hogy egy járművet kiválasztva versenyeken vegyünk részt, állandóan fejlesztve járművünket. Újdonság lesz, hogy a hagyományos pályaversenyeken kívül szabadterületen is nyomulhatunk majd, ahol a hangsúly a felfedezésre tevődik át.

Versenymódban 8 ellenféllel szemben 32 pályán kell helytállnunk. Ha a szabadtéri felfedezős stílust választjuk, akkor összesen 70, időre teljesítendő küldetést kell majd végrehajtanunk. Az egyik misszió során például egy lezuhant repülőgépet kell megkeresnünk a Grand Kanyonban. A TR-től kiszivárgott hírek alapján nagyon izgalmas pályák várnak majd bennünket, hiszen a készítők megpakolják majd őket mindennel, ami csak szemszájnak ingere. Lesznek rövidebb és hosszabb utak, melyek ugyanoda vezetnek, elgördíthető akadályok, stb. A programban több mint 100 engedéllyel felhasznált jármű lesz, a TR pedig azt ígéri, hogy ezek kidolgozása tökéletes lesz. Autónként a több mint 5000 poligon, a lélegzetelállító effektusok garantáltan kihasználnak majd minden cseppnyi erőforrást.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Növekedni fog a látástávolság is. Az első rész sajnos elég ködösre sikeredett ebből a szempontból, de a számítógépek teljesítménynövekedésnek köszönhetően már ez sem lesz probléma. A ködöt már csak akkor látjuk viszont, ha azt az időjárás úgy kívánja. Bizony, a második részben mindenki a kedve szerint változtathatja az időjárásra és a napszakra vonatkozó változókat. Ha akarjuk, tombol a szél, esik az eső, villámlik, vagy hullik a hó.

Klikk ide! Klikk ide!

Visszatérve a játékmenetre, a TR az ellenfelek mesterséges intelligenciáján is fejleszt. A remények szerint a sokat látott játékosokat is meglepi majd, hogy az ellenfelek nemcsak le akarnak majd lökni a pályáról, nemcsak kihasználják a rövidebb útvonalakat, de saját személyiséggel is rendelkeznek majd. Minden számítógép által irányított autónak ugyanis eltérő intelligenciája lesz, így különböző stílusban vezető sofőrökkel vehetjük majd fel a versenyt. A játékkal eleget játszva kiismerhetjük az ellenfeleink szokásait, tudni fogjuk, hogy melyik bánik "tiszteletlenül", és melyiket könnyebb megelőzni. Szintén nagyjavítást végeznek a program fizikai szabályokat szimuláló részén. Ezek után nem elég egyszerűen elkerülni (nem nekimenni) a kerítéseknek, hordóknak, mert minden apró döccenő megdobhatja az autót, pont, mint az életben.

Annak ellenére, hogy a többjátékos elemekre nem fognak túl nagy hangsúlyt fektetni a programban, a PC változat kétségkívül sikerre számíthat. Az, hogy mekkorára, majd csak a megjelenés napján derül ki. A 4x4 Evolution II télen kerül a boltokba.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások