Wellunic - Habostorta szövetség az AVON online szolgáltatására

Wellunic - Habostorta szövetség az AVON online szolgáltatására

2002. június 11. 11:26, Kedd
A Wellunic és a Habostorta szövetsége révén valósult meg az Avon kozmetikai cég online "E-mlékkönyv" szolgáltatása.

Az elsősorban teenager lányok elérésére fejlesztett E-mlékkönyv szolgáltatás a Habostorta szórakoztató website integrált részét képezi. Az együttműködés keretében a Wellunic - mint az egyedülálló alkalmazás kidolgozója - az arculati tervezést, a megvalósítást és a folyamatos üzemeltetést végezte, míg a Habostorta média kapacitását és napi 120 ezres látogatottságát biztosítja.

"Örömmel vettük a Wellunic megkeresését, hiszen a Habostorta látogatói és az Avon célközönsége között nagy az átfedés. Az E-mlékkönyv révén a jelenlegi felhasználóinknak egy új szolgáltatást tudunk nyújtani, valamint a folyamatos online marketing révén minden bizonnyal elérünk eddig még nálunk nem regisztrált látogatókat is. Az együttműködésben az online hirdetési forma jövőjét látom, ahol a hosszú távú érdekek mentén a hirdető ügyfél és a látogatók nyernek a legtöbbet."- nyilatkozta Weiler Péter a Habostorta ügyvezető igazgatója.

A stratégia szövetség egyértelmű nyertesei a látogatók, akik az Avon révén prémium minőségű ingyenes szolgáltatást kapnak, ami egy modern leképezése a teenagerek által oly kedvelt emlékkönyveknek. A látogatók megoszthatják egymással élményeiket, örökre szóló emlék-bejegyzéseket gyűjthetnek barátaiktól, ismerőseiktől és szerelmüktől.

Az Avon - mint az E-mlékkönyv szponzora - által forgalmazott termékek ismertetői elérhetők az E-mlékkönyv oldalairól. Az E-mlékkönyvvel egyidejüleg indult AvonZóna célja, hogy a tiniknek segítséget nyújtson eligazodni a szépségápolás egyre bonyolultabb világában. A termékismertetők mellett jótanácsokat, tippeket és egy kis lexikont is kínálnak az idelátogatóknak. Ez az oldal is integrált részét képezi a Habostrora családnak és kifejlesztésére szintén a WellUnic vállalkozott.

"Hiszek az ügyfél-média-ügynökség együttműködésében. Hiszen csak ez biztosíthatja azt, hogy a közös cél érdekében mindenki a legjobbat hozza ki magából. És ez a garancia arra, hogy a látogatók elégedettek legyenek." - mondta Gábor Tamás, a WellUnic ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások