Ismét a középpontba kerültek a mozis weboldalak

Ismét a középpontba kerültek a mozis weboldalak

2002. július 17. 16:35, Szerda
Az elmúlt héten a mozikkal, mozifilmekkel kapcsolatos weboldalak voltak a világháló favoritjai, ami elsősorban a "Men in Black II"-höz hasonló sikervárományos filmek megjelenésének tudható be.

A Nielsen/NetRatings felmérése szerint a legnagyobb látogatottságbeli növekedést a mozirajongókat célzó, előzeteseket és információkat tartalmazó, illetve mozijegyet árusító weboldalak érték el.


A Fandago.com weboldal látogatóinak száma például 86 százalékkal nőtt a július 7-ével végződő héten, ami több, mint 381 ezer egyéni látogatót jelent a megelőző hét 205 ezres eredményéhez képest, közölte a NetRatings. A mozijegyeket árusító MovieTickets.com 353 ezer internetezőt vonzott oldalaira 38 százalékos növekedést regisztrálva ezzel, a Moviefone.com pedig közel 1,2 millió egyéni látogatót számlált.

"A mozijegyeket árusító weboldalak sikere teljesen logikus. Ezek az oldalak ugyanis könnyebb, kényelmesebb lehetőséget biztosítanak arra, hogy a mozirajongó tájékozódjon a legújabb filmekről, és jegyet szerezzen az általa kívánt filmre" - mondta Kim Pillon, a NetRatings egyik elemzője. "Az olyan szolgáltatások, mint a mozijegyek korai előrendelése a legnagyobb érdeklődés által övezett filmekre, kulcsfontosságúak lesznek az újabb felhasználók szerzésében."

A NetRatings további jelentése szerint a GameShark.com, GameSpy.com és GameSpot.com weboldalak látogatottsága szintén jelentősen növekedett az elmúlt hetekben. Ennek oka elsősorban a közelmúltban megjelent játékszoftver újdonságokban keresendő, amelyekről szeretnének többet megtudni a játékosok.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások