2002. szeptember 17. 21:23, Kedd
A Panasonic nemrég jelentette be a Panasonic
Központ közelgő hivatalos megnyitását. A vállalat új marketing és
kommunikációs létesítménye szeptember 14-től fogadja a nagyközönséget.
A kiállítócentrumban bemutatott új technológiák és szolgáltatások
tükrözik a vállalat cégfilozófiáját, mely szerint minden eszközzel elő kell
mozdítani a "mindenütt jelenlevő hálózati társadalom fejlődését és a
globális környezettel való harmonikus együttélést." A látogatók
megismerhetik és véleményezhetik a Panasonic digitális audio és video
berendezéseit, valamint a még sorozatgyártás előtt álló eszközöket és
megoldásokat is. Az, hogy a közönség "élőben" kipróbálhatja az új
termékeket, rendkívül értékes felhasználói visszajelzést jelent a
vállalatnak. A Panasonic Központ nem titkolt célja a jövő termékeinek és
szolgáltatásainak műhelyévé válni.
A Panasonic "mindenütt jelenlevő hálózati társadalom" jövőképe azt jelenti,
hogy az információs végberendezések, mint például a digitális televíziók,
mobiltelefonok és autós navigációs rendszerek végső fokon teljesen be fognak
integrálódni a mindennapi életbe és kifinomult információs hálózati
környezetté formálódnak.
A Panasonic Központ a hálózati társadalom legújabb előnyeinek bemutatásával
lehetővé teszi a látogatók számára, hogy pillantást vethessenek a jövőbe. A
létesítményben a legújabb digitális elektronikák és hálózati eszközök
mellett a nagyközönség megismerkedhet az új otthoni hálózati rendszerrel,
amely olyan korszerű technológiákat tartalmaz, mint az ECHONET vagy az IPv6.
A Panasonic eltökélten hisz abban, hogy már a közeljövőben megvalósulhat a
társadalom és a környezet harmonikus együttélése. Ennek jegyében a Panasonic
Központ bemutatja a vállalatnál meghonosított környezetbarát technológiákat,
köztük a saját fejlesztésű, nap- és szélenergiát hasznosító
áramfejlesztőket, valamint az úgynevezett "co-generation" üzemanyagcellás
rendszert, amely a használat során keletkező hő és elektromosság
újrafelhasználásán keresztül mozdítja elő a hatásfokot. A vállalat
környezetbarát "zöld" termékei mellett a Panasonic Központban alkalmazott
környezetvédő technológiákkal is megismerkedhetnek a látogatók.
"A Panasonic Központ megnyitásával lehetővé vált a látogatók számára, hogy
kipróbálják a Panasonic legújabb berendezéseit és szolgáltatásait. Különféle
területeken tevékenykedő cégekkel szoros együttműködésben dolgoztunk azon,
hogy egyedülállóan maradandó élményt biztosítsunk a Panasonic Központ
vendégei számára" - nyilatkozta Hitoshi Mitsuzawa, a Panasonic Központ
igazgatója.
A központ meglepetése a Dinosaur FACTory, ami nem más, mint egy interaktív
dinoszaurusz múzeum, Bluetooth és más egyéb korszerű, vezetéknélküli
adatátviteli technológiákkal felvértezve. A központban található még egy
játékterem és egy internetkávézó is, ahol a látogatók kipihenhetik magukat,
és egy ital mellett kipróbálhatják a szélessávú internetezést. A főépület
szomszédságában található az Ariake hangstúdió, ahol a Panasonic
legmodernebb digitális felvevő eszközeit használják, mindezt szélessávú
technológiákkal kombinálva. A Tokyo Big Sight mellett található Panasonic Központ homlokzatába simuló L-alakú ASTROWALL videófal hívja fel magára a járókelők figyelmét.