A Pannon GSM új tarifacsomagja a djuice

A Pannon GSM új tarifacsomagja a djuice

2003. november 5. 19:44, Szerda
(BTL.hu) A Pannon GSM bemutatta a Magyarországon újnak számító, de a skandináv országokban már korábban bevezetett djuice csomagját. A mobilkommunikációs cég meghatározása szerint az új szolgáltatás elsősorban a technológiai újdonságokra és izgalmas kalandokra fogékony, azokat igénylő, aktív felhasználókat célozza.

Ezt jelképezte az országos teaser kampány felfedező figurája is. Az új csomag a szokásos szolgáltatásokon kívül egyfajta lojalty-programként is működik.

"A djuice egyetlen eddig ismert hazai mobil márkához, tarifacsomaghoz vagy szolgáltatáshoz sem hasonlítható. A Pannon GSM tulajdonosának, a norvég Telenornak olyan összetett terméke, amely sokrétűsége, merészsége és újító szelleme révén a mobiltelefónia őshazájának tekinthető Norvégiában és Svédországban már nagy sikert aratott. Norvég ügyfeleink 25 százaléka választotta néhány hónap alatt a djuice-t. Hitünk szerint a djuice Magyarországon is a modern, fiatalos élet nélkülözhetetlen tartozéka lesz" - jellemezte az új márkát Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója.

A djuice abban is eltér az összes többi márkától, hogy egyaránt választható kártyás és előfizetéses változatban. A kétféle csomag hívás- és SMS-díjaiban is megegyezik egymással. A djuice azoknak szól, akik a rendszeres telefonálás mellett az adatszolgáltatások iránt is érdeklődnek, ezért az igen kedvező beszéd-percdíjak mellett különleges kedvezményeket kínál MMS-küldéshez és WAP-böngészéshez vagy internetezéshez. A csomag mellé választható a djuice Xtra, amely a mobil kommunikáción túl, a djuice-életmódhoz illeszkedő lehetőségekkel, kedvezmény-ajánlatokat és programokat is tartalmaz.

Az ingyenesen igényelhető djuice Xtra kártya a djuice által szponzorált eseményekre nyújt belépést, a djuice Xtra partnercégeinél pedig komoly állandó és időszakos árengedményeket biztosít az autóvásárlástól az extrém sítúrákig. "Kutatások azt mutatják, hogy a mobilozás külön életformává vált idehaza és külföldön egyaránt, újfajta divatirányzatokat nyitva. Ezek a fiatalok alapvetően mindenre nyitottak. Lelkesen kísérleteznek, kutatják az újat - és közben természetesen saját boldogulásukat is. Konkrét válaszokat keresnek, ha azokat nem találják, rugalmasan váltanak, ugyanakkor a minőséget és a folyamatos megújulást hűséggel hálálják meg" - mondta Falus Tamás, a Hoffmann Research Institute vezetője. A djuice ezeket a fiatalokat célozza.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások