Az Apple közterületen és mozikban hirdeti magát

Az Apple közterületen és mozikban hirdeti magát

2003. november 8. 10:30, Szombat
[Mediainfo] Az Apple közterületi hirdetésekkel és mozikban vetített reklámfilmekkel hívja fel a figyelmet MP3 lejátszójára, az iPod-ra.

Plakát- és mozikampánnyal indítja az Apple MP3 lejátszójának, az iPod-nak a marketingkommunikációját. A TBWA "tollából" származó anyag 4 különböző motívumot foglal magában, és Németország minden nagyvárosában citylight-ok, óriásposzterek és mozikban vetített spot-ok formájában találkozhatunk vele. "10 ezer dalt vihetsz magaddal. Mac vagy PC" - hangzik a reklámüzenet.

Az USA-ban az Apple átütő sikert aratott az iPod-dal és az iTunes Music Store-ral. Ezzel az eredménnyel a cég saját adatai szerint az összes legális letöltésre számítva 70százalékos piaci részesedést célzott meg.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások