Blitzkrieg II: mégis elkészül

Blitzkrieg II: mégis elkészül

2003. november 18. 12:44, Kedd
A Nival Interactive bejelentette, hogy dolgozik a második világháborús valós idejű stratégiájának folytatásán, a Blitzkrieg II-n.

A hivatalos website tájékoztatása szerint már hónapok óta, pontosabban január óta dolgoznak a programozók a háborús stratégia folytatásán, csak mindezidáig semmilyen formában nem adtak hírt erről. Mint ahogyan az előd is, itt is valós időben vívhatjuk meg a II. világháború markáns csatáit, de ezúttal sokkal jobban kihegyezve a gyors, spontán játékmenetre.

A játék egy teljesen új 3D motorra épül, és képes lesz pusztítható környezetet megjeleníteni, melyek helyszíne Európa, Afrika és az ilyen típusú játékoknál kuriózumként megjelenik a Csendes-óceán is mint helyszín - tehát kicsit elszakadunk az Európa központúságtól.

Az egyjátékos üzemmód kampányokból fog természetesen állni, ahol is a játékos kiválaszthatja, hogy melyik oldalon kíván küzdeni, mely küldetéseket kísérli meg véghez vinni, és milyen egységeket vetne be. A küldetések között szerepelnek majd olyan események, mint vasútállomás elfoglalása, vagy repülőtéré, amik a fő cselekményvonalba kalandos alküldetésekként épülnek be.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide!

Természetesen találkozunk majd több száz eredeti fegyverrel, gyalogsági csapatokkal, és járművekkel, ahol a tankokon és autókon kívül repülők és hajók is feltűnhetnek. Ezek kidolgozottsága teljesen valósághű lesz mind kidolgozottságban, mind működésben. A fejlesztők igyekeznek minél közelebb vinni a játékélményt a valós látványhoz, amit közel fotorealisztikus textúrákkal érnek el.

A tartalmi részét tekintve, az egységek tapasztalati pontokat szereznek és egyre hatékonyabban harcolnak majd, ösztönözve a játékost arra, hogy vigyázzon katonáira a csata során.

Kiadási dátum jelenleg még nincs, sőt screenshootokból is szegényes a választék, de ahogy konkrét információk kerülnek napvilágra, további tájékoztatást adunk.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások